Nowa kaseta firmy SHIMANO.
11-rzędowa grupa SHIMANO SLX-M7000, czerpie pełnymi garściami z 11-rzędowego XT M8000 oraz XTR M9000. Nowość stanowi 11-rzędowy układ napędowy oraz konfiguracje przełożen, które pozwolą każdemu dobrać odpowiednie przełożenia, skonfigurowane specjalnie dla jego potrzeb. Grupa przeznaczona do MTB będzie idealna zarówno dla zawodników, jak i każdego wielbiciela górskiej jazdy w terenie. Odświeżona grupa SLX, to nic innego jak popularny 11-rzędowy XT w niższej cenie,osiągniętej przez zastosowanie tańszych materiałów. Gwarantuje ogromną rozpiętość biegów oraz jeszcze lepszą kontrolę kadencji i płynność pedałowania.
Specyfikacja:
- Sygnatura: KAT71291
- Kod produktu: ICSM7000146
- Model: CS-M7000 - 11-46
- Grupa: SLX
- Przeznaczenie: MTB,Trekking,Cross Country, Enduro, All Mountain
- Kaseta 11-rzędowa
- Zakres: 11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-46
- Materiał: stal (zębatki 1 do 10), aluminium (zębatka 11)
- Typ: HG
- Pająk: (aluminium)
- Łańcuch: HG-X11
- Technologia: Dyna-SYS11
- Wyposażona w technologię Rhythm Step Progression
- Zmiana biegów bez zbyt dużego przeskoku pomiędzy największymi koronkami
- Ogromną rozpiętość biegów
- Lepsza kontrola kadencji
- Zapewnia zwiększoną kulturą pracy
- Specjalna konstrukcja zębów, zmniejszająca ryzyko spadania łańcuch
- Waga: 482 g
Technologie:
Dynamic Systems Engineering:
to wszechstronne przeprojektowanie wielu przemyślanych szczegółów i funkcji, które jawią się jako całość, a nie jedynie składowa części spaja rowerzystę, rower i trasę w jedną całość intuicyjna kombinacja przełożeń jest ważna dla transferu siły rowerzysty poprzez napęd optymalizacja zębatki ok. 32T jako Primary Driving Gear (główny bieg) umożliwia rowerzystom wyposażenie roweru w najnowsze amortyzatory, a nawet te najcięższe najbardziej strome i zabłocone trasy nie wytrzęsą najbardziej stabilnego napędu Shimano MTB.
Dyna Sys 11:
Możliwość dysponowanie całym układem 11-rzędowym bez poświęcania niezbędnego rytmu poprawia rytm dzięki rytmicznej progresji przełożeń w najczęściej wykorzystywanym zakresie mniej zmiany przełożeń z przodu dzięki zoptymalizowanej liczbie zębów tarczy przedniej rowerzysta kontroluje kadencję i zużycie energii dzięki małej różnicy przełożeń z tyłu wydajna kombinacja przełożeń większa prędkość przy tym samym wysiłku wiele przełożeń z przodu pozwala utrzymać wyższą wydajność w całym zakresie.