aktualne oferty




Sawa JEZELI DZIECKO ZLE CZYTA i PISZE dysgrafia

(3044761944)

Zakończenie: 2013-03-01

Lokalizacja: Kraków

Kategoria: Logopedia

Atrybuty:

Stan: Używany; Okładka: miękka; Rok wydania (xxxx): 1987; Język: polski

Cena: 5,00 zł
oferta nr 3044761944 | Zgłoś naruszenie zasad



NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM 01208
ZRYCZAŁTOWANY KOSZT PRZESYŁKI 7,5 zł. NIEZALEŻNIE OD ILOŚCI ZAKUPIONYCH KSIĄŻEK PŁACISZ RAZ.
WSZYSTKIE DANE POTRZEBNE DO FINALIZACJI PRZYJDĄ W AUTOMATYCZNYM MAILU OD ALLEGRO INFORMUJĄCYM O WYGRANIU AUKCJI.
WYSYŁKA MAKSYMALNIE DO 72 GODZIN ( PON-PT ) OD WPŁYNIĘCIA PIENIĘDZY
MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY W CENTRUM KRAKOWA ( OKOLICE ROGU ALEI Z CZARNOWIEJSKĄ)
 
 
 
Barbara Sawa
Jeżeli dziecko źle czyta i pisze


wydanie trzecie poprawione i rozszerzone
WSiP 1987, format12,5x19cm, stron 175, oprawa miękka
stan db=
(rozkleja się, spore zabrudzenia, zażółcenia, wytarcia, zagięcia, plamki, zagięcia, zapach kurzu, kreski długopisem na okładce)



SPIS TREŚCI
Przedmowa ...
Uwagi wstępne .
Rozdział I
O dojrzałości dziecka do rozpoczęcia nauki szkolnej ........
1. Początek nauki jako bardzo ważny cfkres w życiu dziecka
Wprowadzenie ....................................
Spostrzeganie i uwaga ..............................
Zapamiętywanie....................................
Uczucia ..........................................
Wola ............................................
Przedszkole jest ważne ..............................
O reakcjach nerwicowych............................
2. Jak przygotować dziecko do szkoły ..............
Wprowadzenie ....................................
Zabawa — poznawanie przez działanie ................
Przez pytania do rozwoju mowy i pojęć ..............
Zdolność do analizy i syntezy ........................
Dziecko powinno być sprawne fizycznie ..............
Która ręka ........................................
O rozwoju społecznym ..............................
Zainteresowanie dziecka nauką ......................
Jaka jest rola rodziców, gdy dziecko idzie do szkoły? ....
Dziecko w klasie zerowej ............................
Rozdział II
O początkowych trudnościach w nauce szkolne;
1. Wprowadzenie ........................
2. Dziecko mało zdolne....................
3. Dziecko nieprzystosowane .....
4. Zaburzenia procesów nerwowych
5. Znaczenie środowiska .........
Rozdział Ul
O specyficznych trudnościach w nauce czytania i pisania ......
1. Omówienie ..........................................
2. Rozwój umiejętności czytania i pisania ..................
3. Przyczyny trudności w nauce czytania i pisania, ich objawy
Wiadomości wstępne..................................
Drobne deficyty rozwojowe ............................
O różnorodnych typach trudności w czytaniu i pisaniu ....
Czy dziecko źle słyszy, czy źle widzi? ....................
Rola uważnej obserwacji dziecka ......................
Rodział IV
Wczesne wykrywanie zaburzeń rozwojowych i ich korekcja jako czynnik zapobiegający
trudnościom szkolnym (wskazówki do ćwiczeń dla dzieci w wieku przedszkolnym)
1. Wstęp ..........................................................
2. Gdy zaburzony jest rozwój mowy ..................................
3. Jak rozwijać funkcje słuchowe? ....................................
4. Jak rozwijać funkcje wzrokowe? ....................................
5. Ulepszać sprawność ruchową! ......................................
Rozdział V
Jak pomóc dziecku mającemu trudności w nauce czytania i pisania?
1. Prowadzenie ćwiczeń usprawniających ..............................
Wprowadzenie ..................................................
W procesie reedukacji powinien uczestniczyć i nauczyciel ..............
W domu i w szkole ..............................................
Ćwiczenia ......................................................
2. Przykłady ćwiczeń dla dzieci z zaburzeniami funkcji słuchowych ........
Ćwiczenia wstępne dla dzieci młodszych ............................
Odtwarzanie struktur dźwiękowych na podstawie układów przestrzennych
Ćwiczenia zmierzające do wytworzenia związków wzrokowo-słuchowych i słuchowo-wzrokowych na materiale sylabowym
3. Przykłady ćwiczeń dla dzieci z antyk-wariatpl zaburzeniami funkcji wzrokowych ......
4. Przykłady ćwiczeń dla dzieci z obniżoną sprawnością manualna ........
Ćwiczenia dla dzieci w wieku szkolnym ..............................
5. Ćwiczenia w czytaniu ............................................
Załączniki
1. Przykładowe teksty i tablice do wykorzystania podczas prowadzenia ćwiczeń
2. Gry francuskie stosowane do reedukacji dzieci z zaburzeniami dyslek-tycznymi .
Tablice ....
Bibliografia .....






SPIS TREŚCI / OPIS / WADY na ZDJĘCIACH w GALERII PONIŻEJ:

 

kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu


oferta nr 3044761944 | Zgłoś naruszenie zasad



podobne z archiwum