Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 230,00 zł
- TORBA DO SAMOLOTU KJUST AS24GP (40L)
- 237,99 zł z dostawą
- 8190,00 zł
- WYWAŻARKA ATH W42
- 8370 zł z dostawą
- 242,00 zł
- Torba do samolotu KJUST odporna 45L AS27PW
- darmowa dostawa
Samolot Zlin Z-42M (SP-ALK) (5729338523)
Opis
I. Informacje o płatowcu Z-42M
- Numer fabryczny: 0151
- Rok budowy: 1978
- Nalot od początku eksploatacji: 1916,03 h
- Nalot po remoncie: 752,03 h
- Pozostały resurs do remontu: 447,57 h
II. Informacje o silniku M-137AZ
- Numer fabryczny: 121257
- Rok budowy: 1982
- Nalot od początku eksploatacji: 865,29 h
- Nalot po remoncie: 788,36 h
- Pozostały resurs do remontu: 211,24 h
III. Informacje o śmigle V503A
- Numer fabryczny: 43053561
- Rok budowy: 1974
- Nalot od początku eksploatacji: 1353,17 h
- Nalot po remoncie: 552,06
- Pozostały resurs do remontu: 247.54
IV. Dodatkowy opis
Kompletna dokumentacja samolotu. Brak wykonanych biuletynów na śmigle i węzłach mocowania skrzydeł. Ostatni lot wykonany 05.05.2001. Ostatnia próba silnika 08.2015. Dobry stan wizualny. Pojedyncze ubytki lakiernicze na powierzchni płatowca. Samolot niezdatny do lotu (brak konserwacji silnika, śmigła i płatowca oraz brak biuletynów).
V. Braki
- brak świadectwa rejestracji,
- brak przyrządu – manometr ciśnienia ładowania,
- brak skrzynki akumulatorowej i akumulatorów,
- brak oświetlenia pozycyjnego po prawej stronie.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.