Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 99,00 zł
- RURY KANALIZACYJNE TOM III Andrzej Kuliczkowski
- 107,99 zł z dostawą
- 39,17 zł
- ZAAWANSOWANA METODYKA OCENY RYZYKA W...
- 43,16 zł z dostawą
- 100,00 zł
- Metodyka rozwiązywania problemów kryminalnych
- 109,99 zł z dostawą
Russkij jazyk po-nowomy poradnik metodyczny I-III (6681769017)
Sprzedający Rajska_Chwila
poleca 99,90%
|
1135
Opis
WITAMY NA AUKCJI!
TYTUŁ: Russkij jazyk po nowomu. Nauczanie języka rosyjskiego w klasach I-III gimnazjum. Poradnik metodyczny dla nauczyciela.
AUTOR: Wojciech Gorczyca, Barbara Lipska
PRZEKŁAD: -
WYDAWNICTWO: rea
ROK WYDANIA: 2001
STRON: 112
FORMAT: 235x165mm
OKŁADKA: miękka
ISBN: 83-7141-294-0
DODATKI: -
SERIA: po nowomu
STAN: bardzo dobry-, nowa i nieużywana.
fragment Wstępu
Program nauczania języka rosyjskiego w gimnazjum (od podstaw) oraz Program nauczania języka rosyjskiego (kurs kontynuacyjny) w sposób jednoznaczny podkreślają potrzebę nauczania-uczenia się języka rosyjskiego w oparciu o zadania dydaktyczne, kształtujące zdolność myślenia ucznia oraz umiejętność rozumienia tekstu.
Należy podkreślić, że w programach tych po raz pierwszy zwrócono uwagę na fakt, iż umiejętność rozumienia to umiejętność kojarzenia, dostrzegania różnic i podobieństw, a nie, jak interpretowano rozumienie dotychczas, umiejętność odkodowywania informacji. Stąd też autorzy, opracowując w programach gradację poziomu kompetencji uczniów w ramach poszczególnych sprawności językowych, zwrócili szczególną uwagę na zjawisko dochodzenia do rozumienia podczas słuchania tekstu i podczas jego czytania.
Wszechstronny rozwój ucznia (intelektualny i emocjonalny) zapewnią interesujące treści zawarte w tekstach i atrakcyjne formy pracy. U podstaw ich funkcjonowania na lekcjach języka rosyjskiego w gimnazjum powinna leżeć teza o „naturze treści lub znaczenia”, a nie twierdzenie o sile bodźca i jego powtarzalności.
Inne zagadnienie bezpośrednio z tym związane możemy określić jako odniesienie. Otóż, treści obcojęzyczne, z którymi spotyka się uczeń na lekcjach, będą przez niego aprobowane, zainteresują go, jeśli odniesie je do własnego doświadczenia, jeśli znajdzie w nich potwierdzenie własnej wiedzy, własnych przeżyć.
POLECAMY!
ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE AUKCJE!
PRZED ZALICYTOWANIEM KONIECZNIE PRZECZYTAJ „O MNIE”!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.