e-mail:
recar24h.sprzedaz@wp.pl
65 1050 1490 1000 0023 0618 8448 ING BANK ŚLĄSKI S.A.
UL.CZARNECKIEGO 1
48-303 NYSA
ktb190
DO SAMOCHODÓW :
AUDI 80 (8C, B4) 1.9 TDI 09/91 - 12/94 66/90 1896 1Z
AUDI 80 Avant (8C, B4) 1.9 TDI 07/92 - 01/96 66/90 1896 1Z
SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 TDI 08/95 - 03/99 66/90 1896 1Z
SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 TDI 08/95 - 03/99 66/90 1896 1Z
VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI 09/93 - 08/97 66/90 1896 1Z
VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI Syncro (1HX1) 08/95 - 08/97 66/90 1896 1Z
VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.9 TDI 08/95 - 05/98 66/90 1896 1Z
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI 03/94 - 04/99 66/90 1896 1Z
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI Syncro 07/95 - 04/99 66/90 1896 1Z
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 TDI 10/93 - 08/96 66/90 1896 1Z
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TDI 10/93 - 05/97 66/90 1896 1Z
VW VENTO (1H2) 1.9 TDI 09/93 - 09/98 66/90 1896 1Z
lampy,lusterka oraz amortyzatory na innych naszych aukcjach
w sklad zestawu wchodzą :
|
|||
Gwarancja 12 m-cy
Zapraszamy na inne nasze aukcje!!!
INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIONEGO TOWARU.
Do wszystkich zakupionych u nas części do paczki dołączony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub Faktury Vat.
Przy zakupie większej ilości przedmiotów możliwa jest wysyłka w jednej paczce.W tym przypadku koszt przesyłki należy ustalić ze sprzedawcą poprzez e-mail.
SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA
W obecności kuriera nalezy ją otworzyć i sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nienaruszonej zawartości.
Jeżeli zawartość jest niezgodna z zamówieniem lub jest uszkodzona nalezy dokladnie opisać uszkodzenie lub niezgodność w protokóle.
UWAGA:data i godzina spisania i zgłoszenia szkody musi być taka sama jak data i godzina odbioru paczki w liście przewozowym.
Protokol musi być podpisany przez odbiorce i kuriera.
Następnie nalezy zglosić szkode u Nas opisujące całe zajście i przedstawić propozycję załatwienia problemu.
REKLAMACJE:
W wyniku wystąpnienia nieprawidlowego dzialania zakupionego u nas towaru należy zgłosić reklamacje na piśmie do siedziby sprzedawcy.
Sprzedający zobowiązuje sie do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
Towar powinien byc odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu(uszkodzony towar podczas przesyłki nie będzie podlegal wymianie).
Towar jest dostarczany i odbierany z serwisu sprzedającego na koszt kupującego.