MAC
MAC Extra Dimension Blush 4g. Rosy Cheeks
Nasza uwielbiana, olśniewająca formuła Extra Dimension z innowacyjnymi nowymi odcieniami różu Extra Dimension Blush: od miękkich pasteli aż po korale i śliwki. Róż o gładkiej teksturze, która odbija światło i zapewnia gładkie wykończenie niczym druga skóra. Proponujemy również rozświetlacz Extra Dimension Skinfinish, zapewniający mocny połysk i blask, w trzech bestsellerowych odcieniach. Aby uzyskać profesjonalny efekt, kosmetyki nakładaj za pomocą pędzla 127 Split Fibre Face Brush oraz 128 Split Fibre Cheek Brush.
Kod EAN 773602447251
Kod produktu dla Biura Obsługi Klienta : 014574
- DLA KOGO: Kobieta
- MARKA: MAC
- POJEMNOŚĆ: 4g.
- KOLOR: Rosy Cheeks
- I OPAKOWANIE: PRODUKT fabrycznie niezafoliowany
- I WARIANT: PRODUKT
Ustawowo produkty z grupy towarowej zapachy - wody perfumowane i toaletowe , czyli takie produkty, które zawierają dużą ilość alkoholu, który jest naturalnym konserwantem oraz kosmetyki w aerozolu, czyli takie, których zawartość nie ma możliwości kontaktu z czynnikami zewnętrznymi, ponieważ jest hermetycznie zabezpieczona, np. dezodoranty i antyperspiranty, dezodoranty damskie i męskie zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej z 27 lutego 2003 roku (2003/15/EC) nie mają określonego terminu przydatności. W takich kosmetykach nie zachodzi ryzyko pogorszenia się jakości i bezpieczeństwa ich formuły, ponieważ są stabilne pod względem mikrobiologicznym, chemicznym i fizycznym i nie ma obowiązku umieszczania symbolu PAO ani daty minimalnej trwałości. Produkty z w/w grupy mogą, choć nie muszą, z czasem zmienić swoje pierwotne właściwości barwy wynikające charakterystyki zastosowanego przy ich produkcji barwnika np. barwnik CI 42090 z czasem zienia odcień z niebieskiego na zielono-burszynowo-morski. Zmiany te nie mają wpływu na jakość produktu i jego walory zapachowe.
Batch Code i inne dane produktu związane z jego partią produkcyjną, czasem produkcji a także składem chemicznym bądz rodzajem flakonu czy opakowania mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanową oferty handlowej. W przypadku gdy Klient chce dokonać zakupu sugerując się tymi danymi zobowiązany jest do kontaktu z perfumerią przed jego zakupem w celu potwierdzenia zgodności danych zawartych w opisie i faktycznie na produkcie. Niezgodności danych nie stanowią prawa do rozwiązania umowy kupna sprzedaży ze względu na niezgodność towaru z umową.