SPECYFIKACJA
- KOLOR: SZARO-BRĄZOWY
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: MAT
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM
- WIDELEC: ZOOM, SPRĘŻYNA
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO TOURNEY
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ACERA
- MANETKI: SHIMANO ST-EF500 3X8
- KORBA: SHIMANO 48X38X28 170MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO ALTUS CS-HG200-8
- ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU: 11-32
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 24
- SUPORT: BSA 68mm
- ŁAŃCUCH: KMC 6/7/8 rz
- PIASTA PRZÓD: SHIMANO DH-C3000-3N-NT
- PIASTA TYŁ: SHIMANO FH-TX505
- OPONY: CST CLASSIC OTIS 700x42C
- HAMULEC PRZÓD: TEKTRO V-BRAKE
- HAMULEC TYŁ: TEKTRO V-BRAKE
- KIEROWNICA: 630 mm 31.8
- WSPORNIK KIEROWNICY: UNO AS-832 REGULOWANY
- OŚWIETLENIE: PRZÓD: LAMPA NA PRĄDNICĘ LED, TYŁ: BATERYJNE
PRODUCENT ZASTRZEGA MOŻLIWOŚĆ ZMIANY SPECYFIKACJI, MATERIAŁÓW ORAZ WYPOSAŻENIA BEZ WCZEŚNIEJSZEJ INFORMACJI.
ZE WZGLĘDU NA PROBLEMY ŁAŃCUCHA DOSTAW KOMPONENTÓW ROWEROWYCH ZWIĄZANE Z EPIDEMIĄ COVID-19, ROWERY MOGĄ BYĆ DOSTARCZANE ZE ZMIENIONYM OSPRZĘTEM WZGLĘDEM W/W SPECYFIKACJI.
Każdy rower wysyłamy w formie oryginalnej, dostarczonej przez producenta do samodzielnego montażu. Rower przesłany od producenta posiada w miarę wyregulowane przerzutki, jednak mogą one ulec rozregulowaniu podczas transportu. Reszta części rowerowych jak koło przednie, siodełko, pedały itp. należy zamontować samemu.
Natomiast jeśli chcesz otrzymać rower w pełni gotowy do jazdy od razu po otwarciu kartonu, to udostępniliśmy usługę dodatkową o nazwie ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY (MONTAŻ) w cenie 220zł. Należy ją wybrać podczas składania zamówienia na rower.
W skład pakietu tej usługi wchodzi:
- W 99% złożony i w pełni wyregulowany rower (zostanie tylko przekręcić kierownicę oraz pedały, uważając na gwint prawy (P) i lewy (L)
- Odbierasz, wsiadasz i jedziesz.
Wszystkie dokumenty wraz z gwarancją, instrukcją - będą zawarte w paczce.
Przy wyborze tego pakietu, czas wysyłki zwiększa się do 48h od otrzymania zamówienia.
Uprzejmie prosimy o bardzo uważne obejrzenie paczki, a także produktu podczas odbioru przy kurierze DPD. W przypadku ewentualnego stwierdzenia uszkodzenia paczki/produktu w czasie transportu, prosimy o spisanie protokołu szkody bezpośrednio przy kurierze. Nie spisanie protokołu w przypadku uszkodzenia przesyłki jest najczęstszym powodem odrzucenia reklamacji przez firmę kurierską.