Miejski rower marki Onilus na kołach 26". Warto spróbować czegoś nowego i zacząć używać roweru Onilus w kolorze szarym. Wygoda, styl i jakość wykonania pozwolą na długo cieszyć się tym sprzętem i przy okazji zadbać o zdrowie, dzięki aktywnemu uprawianiu sportu na świeżym powietrzu.
Dane techniczne
- Rozmiar kół: 26"
- Rama: Aluminiowa
- Rozmiar ramy: 15″
- Widelec: Bez amortyzacji
- Piasta przód: Aluminiowa
- Piasta tył: Shimano Nexus 3b
- Opony: 26x1.75
- Obręcze: Aluminiowe stożkowe
- Wspornik kierownicy: Alu bez regulacji kąta
- Wspornik siodła: Alu 27,2
- Siodło: Abi Slim
- Chwyty: Herrmans Ergo
- Pedały: Plastikowe antypoślizgowe
- Przerzutka tył: Shimano Nexus 3b
- Hamulce przód: V-brake Saccon
- Hamulce tył: Shimano Nexus 3b
- Manetki: Shimano Nexus 3b
- Korby: ONYX 38Z
- Wkład suportu: Łożyska maszynowe
- Łańcuch: KMC
- Światło przednie: LED na baterie
- Światło tylne: LED na baterie
- Stopka: URSUS ITALY
- W komplecie: Tylny bagażnik, błotniki
Każdy rower wysyłamy w formie oryginalnej, dostarczonej przez producenta do samodzielnego montażu. Rower przesłany od producenta posiada w miarę wyregulowane przerzutki, jednak mogą one ulec rozregulowaniu podczas transportu. Reszta części rowerowych jak koło przednie, siodełko, pedały itp. należy zamontować samemu.
Natomiast jeśli chcesz otrzymać rower w pełni gotowy do jazdy od razu po otwarciu kartonu, to udostępniliśmy usługę dodatkową o nazwie ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY (MONTAŻ) w cenie 220zł. Należy ją wybrać podczas składania zamówienia na rower.
W skład pakietu tej usługi wchodzi:
- Przegląd zerowy roweru
- W 99% złożony i w pełni wyregulowany rower (zostanie tylko przekręcić kierownicę oraz pedały, uważając na gwint prawy (P) i lewy (L)
- Odbierasz, wsiadasz i jedziesz.
Wszystkie dokumenty wraz z gwarancją, instrukcją - będą zawarte w paczce.
Przy wyborze tego pakietu, czas wysyłki zwiększa się do 48h od otrzymania zamówienia.
Uprzejmie prosimy o bardzo uważne obejrzenie paczki, a także produktu podczas odbioru przy kurierze DPD. W przypadku ewentualnego stwierdzenia uszkodzenia paczki/produktu w czasie transportu, prosimy o spisanie protokołu szkody bezpośrednio przy kurierze. Nie spisanie protokołu w przypadku uszkodzenia przesyłki jest najczęstszym powodem odrzucenia reklamacji przez firmę kurierską.