- rama SILEX LITE
- Rozmiar ramy M
- kolor GLOSSY BLACK (MATT BLACK)
- widelec MERIDA SILEX CF2
- Klamka hamulcowa Shimano GRX400
- hamulec przód Shimano GRX400
- hamulec tył Shimano GRX400
- Tarcza hamulcowa przód Shimano RT10
- Tarcza hamulcowa tył Shimano RT10
- Stery MERIDA M2331
- Kierownica MERIDA EXPERT GR
- Mostek MERIDA EXPERT CW
- Rozmiar mostka 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Chwyty kierownicy MERIDA ROAD EXPERT
- Przerzutka tył Shimano GRX400
- Przerzutka przednia Shimano GRX400
- Manetka tył Shimano GRX400
- Manetka przód Shimano GRX400
- Sztyca MERIDA COMP CC
- Obejma podsiodłowa MERIDA EXPERT
- siodło MERIDA COMP SL
- łańcuch KMC X10
- Mechanizm korbowy Shimano GRX600
- Kaseta/wolnobieg Shimano CS-HG50
- Wkład Suportu Shimano Pressfit BB71
- korba 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M,
- Piasta przód VP CLK170F
- Piasta tył VP CLK270R
- Obręcz MERIDA COMP SL
- Szprychy Black stainless
- Oś przód MERIDA EXPERT SL
- Oś tył MERIDA EXPERT SL
- Opona przód Maxxis Rambler
- Opona tył Maxxis Rambler
- Dętki Lite
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż) 120 kg
Każdy rower wysyłamy w formie oryginalnej, dostarczonej przez producenta do samodzielnego montażu. Rower przesłany od producenta posiada w miarę wyregulowane przerzutki, jednak mogą one ulec rozregulowaniu podczas transportu. Reszta części rowerowych jak koło przednie, siodełko, pedały itp. należy zamontować samemu.
Natomiast jeśli chcesz otrzymać rower w pełni gotowy do jazdy od razu po otwarciu kartonu, to udostępniliśmy usługę dodatkową o nazwie ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY (MONTAŻ) w cenie 220zł. Należy ją wybrać podczas składania zamówienia na rower.
W skład pakietu tej usługi wchodzi:
- W 99% złożony i w pełni wyregulowany rower (zostanie tylko przekręcić kierownicę oraz pedały, uważając na gwint prawy (P) i lewy (L)
- Odbierasz, wsiadasz i jedziesz.
Wszystkie dokumenty wraz z gwarancją, instrukcją - będą zawarte w paczce.
Przy wyborze tego pakietu, czas wysyłki zwiększa się do 48h od otrzymania zamówienia.
Uprzejmie prosimy o bardzo uważne obejrzenie paczki, a także produktu podczas odbioru przy kurierze DPD. W przypadku ewentualnego stwierdzenia uszkodzenia paczki/produktu w czasie transportu, prosimy o spisanie protokołu szkody bezpośrednio przy kurierze. Nie spisanie protokołu w przypadku uszkodzenia przesyłki jest najczęstszym powodem odrzucenia reklamacji przez firmę kurierską.