ROWER MERIDA CROSSWAY 300 XL/59CM MATT FOG ZIELONY 2022
Crossway to nasz synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. Od sezonu 2021 Crossway 300 ma całkowicie nową ramę TFS III z lżejszą konstrukcją, mocno opadającą górną rurą dla łatwego wsiadania na rower i zsiadania z niego, a także nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano Deore 3 x 10, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec SR Suntour NCX D-LO Coil 63 mm, amortyzowana sztyca Merida TK i regulowany mostek Merida Comp TK, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive Excel z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności no drodze. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz komponentach Merida. Crossway 300 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!
- Aluminiowa rama TFS III o lekkiej konstrukcji i komfortowej geometrii
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów
- Amortyzator SR Suntour NCX-D LO Coil 63 mm
- Przerzutka Shimano Deore, korba FSA Alfa Drive 48-36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano HG500 11-34
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
- Koła 700c z oponami Maxxis Overdrive Excel dla szybkiej i komfortowej jazdy
- Koła Merida Comp TK i amortyzowana sztyca Merida TK
- Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
SPECYFIKACJA:
RAMA: CROSSWAY TFS III
- materiał: aluminium
- maks. rozmiar tylnej opony: 700 x 50C
- standard tylnej osi: 135 x 9 mm
- standard suportu: BSA
ROZMIAR RAMY: XL
KOLOR: MATT FOG GREEN (CIEMNO ZIELONY/DARK GREEN)
WIDELEC: Suntour NCX-D LO
- sprężynowy
- skok: 63 mm
- blokada
- maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 50C
KLAMKA HAMULCOWA: Tektro M275
HAMULEC PRZÓD: Tektro M275 (2 tłoczki)
HAMULEC TYŁ: Tektro M275 (2 tłoczki)
TARCZA HAMUCLOWA PRZÓD: Shimano RT10 (160 mm)
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: Shimano RT10 (160 mm)
STERY: MERIDA M2346 Neck
KIEROWNICA: MERIDA COMP CC
- materiał: aluminium
- szerokość: 660 mm
- wznios: 25 mm
MOSTEK: MERIDA COMP TK
- materiał: aluminium
- średnica: 31,8 mm
- regulowany
- 80 mm - XXS/XS/S, 90 mm - M/L, 100 mm - XL
ROZMIAR MOSTKA: 80 mm - XXS/XS/S, 90 mm - M/L, 100 mm - XL
CHWYTY KIEROWNICY: MERIDA EXPERT EC
PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Deore
PRZERZUTKA PRZEDNIA: Shimano Deore
MANETKA TYŁ: Shimano Deore
MANETKA PRZÓD: Shimano Deore
SZTYCA: MERIDA TK
- średnica: 30,9 mm
- cofnięcie (setback): 10 mm
- amortyzowana, skok: 40 mm
OBEJMA PODSIODŁOWA: MERIDA EXPERT
SIODŁO: MERIDA Cross Sport
PEDAŁY: VP VPE-891
ŁAŃCUCH: KMC X10
MECHANIZM KORBOWY: FSA Alfa Drive
- 48-36-26 T
- 170 mm - XXS/XS/S, 175 mm - M/XL
KASETA/WOLNOBIEG: Shimano HG500
- 11-34 T
- 10-rzędowa
WKŁAD SUPORTU: FSA TH-7420ST Cartridge Bearing
PIASTA PRZÓD: Shimano TX505
- 100 x 9 mm
- 32 szprychy
- Centerlock
PIASTA TYŁ: Shimano TX505
- 135 x 9 mm
- 32 szprychy
- Centerlock
OBRĘCZ: MERIDA COMP TK
- szerokość wewnętrzna: 20 mm
- wysokość: 17 mm
- materiał: aluminium
SZPRYCHY: Black stainless/Czarne ze stali nierdzewnej
OŚ PRZÓD: QR/Szybkozamykacz
OPONA PRZÓD: Maxxis Overdrive Excel
- 700 x 40C
- pasek odblaskowy
- SilkShield
OPONA TYŁ: Maxxis Overdrive Excel
- 700 x 40C
- zwijana
- pasek odblaskowy
- SilkShield
DĘTKI: Lite
MAKSYMALNA DOPUSZCZALNA WAGA (rower + rowerzysta + bagaż): 120 kg
Uprzejmie prosimy o bardzo uważne obejrzenie paczki, a także produktu podczas odbioru przy kurierze DPD. W przypadku ewentualnego stwierdzenia uszkodzenia paczki/produktu w czasie transportu, prosimy o spisanie protokołu szkody bezpośrednio przy kurierze. Nie spisanie protokołu w przypadku uszkodzenia przesyłki jest najczęstszym powodem odrzucenia reklamacji przez firmę kurierską.