lekka i sztywna aluminiowa rama o komfortowej geometrii; karbonowy widelec; stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia; punkty mocowania dla błotników i bagażnika; przerzutka Shimano GRX 400, korba FSA Omega 48-32, 10-rzędowa kaseta Shimano HG-5010 11-36; koła Mach1 i 12-mm sztywne osie; hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX 400; opony CST Pika 700 x 38C, prześwit dla opon 40 mm i możliwość założenia kół 650B
- HAMULEC PRZÓD: Shimano Hydraulic GRX-400
- HAMULEC TYŁ: Shimano Hydraulic GRX-400
- KASETA: Shimano HG-5010 11-36 10S
- KIEROWNICA: DR-AL-312BT FOV 400-440mm
- LAŃCUCH: PYC P1003 10s
- MANETKA PRZÓD: Shimano SL-GRX400 2S
- MANETKA TYŁ: Shimano SL-GRX400 10S
- MECHANIZM KORBOWY: FSA Omega CK Adventure 48-32
- MOSTEK: ALU AHEAD 31,8 6'
- OBRĘCZ PRZÓD: Mach1 ER-20 Disc 28" 32H
- OBRĘCZ TYŁ: Mach1 ER-20 Disc 28" 32H
- OPONA PRZÓD: CST 700X38C C-1894 PIKA
- OPONA TYŁ: CST 700X38C C-1894 PIKA
- PIASTA PRZÓD: Shimano RS470 Tiagra Centerlock
- PIASTA TYŁ: Shimano RS470 Tiagra Centerlock
- PRZEŁOŻENIA: 2 x 10
- PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano FD-GRX400
- PRZERZUTKA TYŁ: Shimano RX400 GRX
- SIODŁO: M_Bike Gravel
- STERY: A-Head taperowane
- SZTYCA: SP-C208 30,9 mm/350 mm ALU
- TARCZA PRZÓD: Shimano SM-RT10 160 mm
- TARCZA TYŁ: Shimano SM-RT10 160 mm
- TYP RAMY: Alloy 6061 700C Gravel
- WIDELEC: Sztywny carbon taperowany; oś 12mm
- WKŁAD SUPPORTU: FSA Mega Exo
Każdy rower wysyłamy w formie oryginalnej, dostarczonej przez producenta do samodzielnego montażu. Rower przesłany od producenta posiada w miarę wyregulowane przerzutki, jednak mogą one ulec rozregulowaniu podczas transportu. Reszta części rowerowych jak koło przednie, siodełko, pedały itp. należy zamontować samemu.
Natomiast jeśli chcesz otrzymać rower w pełni gotowy do jazdy od razu po otwarciu kartonu, to udostępniliśmy usługę dodatkową o nazwie ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY (MONTAŻ) w cenie 220zł. Należy ją wybrać podczas składania zamówienia na rower.
W skład pakietu tej usługi wchodzi:
- W 99% złożony i w pełni wyregulowany rower (zostanie tylko przekręcić kierownicę oraz pedały, uważając na gwint prawy (P) i lewy (L)
- Odbierasz, wsiadasz i jedziesz.