lekka i sztywna aluminiowa rama o komfortowej geometrii; aluminiowy widelec; stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia; punkty mocowania dla błotników i bagażnika; napęd Shimano Sora 2 x 9, korba Prowheel 48-32, 9-rzędowa kaseta Sunrace 11-36; koła Mach1 i 12-mm sztywne osie; hamulce tarczowe Tektro; opony CST Pika 700 x 38C, prześwit dla opon 40 mm i możliwość założenia kół 650B
ROZMIAR ROWERU: 56 CM
- HAMULEC PRZÓD: Tektro Mechanical MD-UD310
- HAMULEC TYŁ: Tektro Mechanical MD-UD310
- KASETA: Sunrace CSM90 11-32 9S
- KIEROWNICA: DR-AL-312BT FOV 400-440mm
- LAŃCUCH: PYC P9003 9S
- MANETKA PRZÓD: Shimano SL-R3000 Sora 2S
- MANETKA TYŁ: Shimano SL-R3000 Sora 9S
- MECHANIZM KORBOWY: Prowheel RPL-421 48-32
- MOSTEK: ALU AHEAD 31,8 6'
- OBRĘCZ PRZÓD: Mach1 ER-20 Disc 28" 32H
- OBRĘCZ TYŁ: Mach1 ER-20 Disc 28" 32H
- OPONA PRZÓD: CST 700X38C C-1894 PIKA
- OPONA TYŁ: CST 700X38C C-1894 PIKA
- PIASTA PRZÓD: Shimano RS470 Tiagra Centerlock
- PIASTA TYŁ: Shimano RS470 Tiagra Centerlock
- PRZEŁOŻENIA: 2 x 9
- PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano FD-R3000 Sora
- PRZERZUTKA TYŁ: Shimano R3000 Sora
- SIODŁO: M_Bike Gravel
- STERY: A-Head taperowane
- SZTYCA: SP-C208 30,9 mm/350 mm ALU
- TARCZA PRZÓD: Tektro 180 mm
- TARCZA TYŁ: Shimano SM-RT10 160 mm
- TYP RAMY: Alloy 6061 700C Gravel
- WIDELEC: Sztywny aluminiowy taperowany; oś 12mm
- WKŁAD SUPPORTU: Neco Cartridge
- Rozmiar ramy: 56cm
Każdy rower wysyłamy w formie oryginalnej, dostarczonej przez producenta do samodzielnego montażu. Rower przesłany od producenta posiada w miarę wyregulowane przerzutki, jednak mogą one ulec rozregulowaniu podczas transportu. Reszta części rowerowych jak koło przednie, siodełko, pedały itp. należy zamontować samemu.
Natomiast jeśli chcesz otrzymać rower w pełni gotowy do jazdy od razu po otwarciu kartonu, to udostępniliśmy usługę dodatkową o nazwie ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY (MONTAŻ) w cenie 220zł. Należy ją wybrać podczas składania zamówienia na rower.
W skład pakietu tej usługi wchodzi:
- W 99% złożony i w pełni wyregulowany rower (zostanie tylko przekręcić kierownicę oraz pedały, uważając na gwint prawy (P) i lewy (L)
- Odbierasz, wsiadasz i jedziesz.