Kands to polski producent rowerów. W ofercie producenta znajdują się bardzo różnorodne pozycje, a są to linie najwyższej klasy rowerów dziecięcych, górskich, turystycznych, miejskich, trekkingowych i szosowych. Wieloletnie doświadczenie w branży rowerowej pozwoliło firmie dogłębnie poznać szeroki asortyment części rowerowych i wybrać tylko markowe, solidne podzespoły, z których montowane są rowery. Wszystko po to, aby korzystanie z rowerów Kands sprawiało przyjemność użytkownikom przy zachowaniu bardzo konkurencyjnej ceny. Wysoka jakość samego montażu daje pewność, że wszystkie elementy będą ze sobą świetnie współpracować długo i bezawaryjnie.
ROWER KANDS DIRT COLT HAMULCE TARCZOWE MECHANICZNE, KOŁA 26" RAMA 13" model 2022
MODEL ten charakteryzuje się nowoczesnym wyglądem. Dzięki aluminiowej i stabilnej ramie oraz geometrii stawia go na wysokim miejscu w segmencie rowerów DIRT. Zapewnia on przyjemną jazdę po leśnych dróżkach jak i nadaje się do skoków. Rowery tej serii są świetne jakościowo , komponenty zrobione są z dobrej jakości materiałów ,są bezpieczne i zapewniają wysoki komfort jazdy.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA :
RAMA:
- Rama: KANDS HYDROFORMING AL6061 TECHNOLOGY
- Amortyzator: SPINNER 300, SKOK 120 MM, LAGI 30MM, AHEAD
- Rozmiar: 13"
- Kolory: GRAFITOWY MAT
NAPĘD:
- Przełożenia: 1
- Mechanizm korbowy: KANDS DIRT 1RZ 25T L=170 MM
- Łańcuch: MK747 DIRT
- Zębatka: KANDS DRIVER ZAPADKOWA WYMIENNA
- Suport: KANDS WIELOWYPUST 8-KA MASZYNOWY
KOŁA:
- Rozmiar kół: 26"
- Obręcze: ALUMNIOWE DWUKOMOROWE WZMACNIANE DIRT
- Piasta przód: ALUMINIOWA ŁOŻYSKA MASZYNOWE
- Piasta tył: ALUMINIOWA ŁOŻYSKA MASZYNOWE
- Opony: MITAS 26X2.35
KOMPONENTY:
- Hamulec przód: SACCON TARCZOWY MECHANICZNY
- Hamulec tył: SACCON TARCZOWY MECHANICZNY
- Stery: MIXXIER 1-1/8
- Kierownica: KALLOY UNO ALUMINIOWA 740MM
- Wspornik kierownicy: KALLOY UNO ALUMINIOWY 31,8X50 MM
- Wspornik siodła: KALLOY UNO ALUMINIOWY 30,9MM
- Siodło: DDK ROTA DIRTOWE
- Pedały: PLATFORMOWE DIRTOWE
- Napinacz: ŁAŃCUCHA, KOŁA TYŁ
WAGA:
- Waga (kg): 13,8
Rower przed wysyłką jest starannie zabezpieczony, wstępnie wyregulowany, zapakowany w karton z pięciowarstwowej tektury, zabezpieczony papierem, folią i taśmą, ryzyko uszkodzenia jest zminimalizowane do zera, po otrzymaniu roweru należy przykręcić przednie koło, pedały, siodełko, dokręcić kierownicę i rower jest gotowy do jazdy.
ROWER ZOSTAŁ WYPRODUKOWANY W POLSCE