Rower szosowy KROSS Esker 6.0
Kolor: czarny grafit
Rozmiar ramy: M (20") (168-178cm)
Koła: 28"
KROSS ESKER 6.0
Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że Kross Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
KROSS Esker 6.0 w 2023 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego już kultowego modelu gravela. To nowy, bardziej wytrzymały lakier oraz tak samo przemyślany napęd. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Jesteśmy pewni, że nowa wersja tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie roczniki.
Dostosowany do terenowych potrzeb
Jeszcze do niedawna nie istniał osprzęt rowerowy dostosowany do potrzeb rowerów szutrowych. Jednak Shimano GRX odmienił oblicze tego segmentu rowerów i pozwolił na uwolnienie się spod jarzma szosowych klamkomanetek oraz przerzutek tylnych siłą odebranych rowerom MTB. Teraz, tak jak w przypadku gravela, możesz korzystać jednocześnie z dobrodziejstw obydwu światów. Kross Esker 6.0 wyposażony jest w Shimano GRX działającą w systemie 2x11. Także tarczowe hamulce hydrauliczne to małe dzieło sztuki wywodzące się z Kraju Kwitnącej Wiśni. W przeciwieństwie jednak do Sakury, japońskiej wiśni, Kross Esker 6.0 nie kwitnie tylko w kilku miesiącach i po kilku chwilach jego żywot nie przemija. Wsiadając na niego będziesz chciał, by ta chwila trwała w nieskończoność. Obręcze DT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowaliśmy nasze koła. Wyposażyliśmy je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów.
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama Kross Esker 6.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół. Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Rama i widelec
- WYKOŃCZENIE LAKIERU POŁYSK
- MATERIAŁ RAMY ALUMINIUM SUPERLITE
- WIDELEC CARBON
- SKOK WIDELCA BRAK
- TYLNY AMORTYZATOR BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO GRX RX810
- PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO GRX RX810
- MANETKI SHIMANO GRX RX600
- KORBA PROWHEEL RPP 521-TT
- KORONKI 46T-30T/170MM
- KASETA / WOLNOBIEG ROAD-CS-HR11-32
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-32T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 22
- SUPORT PROWHEEL BB68+
- ŁAŃCUCH SHIMANO HG601
Koła
- PIASTA PRZÓD GL-B63-F/CL
- PIASTA TYŁ GL-B63R-SB/CL-X12
- OBRĘCZE DT SWISS R500
- OPONY WTB RIDDLER 700X37 COMP TAN
- SZPRYCHY SAPIM
- NYPLE MOSIĘŻNE
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD SHIMANO GRX RX400
- HAMULEC TYŁ SHIMANO GRX RX400
- DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO GRX RX600
- TARCZE HAMULCOWE SHIMANO RT10 (160)
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ SHIMANO RT10 (160)
Komponenty
- KIEROWNICA ALUMINIUM 31,8 (S, M - 420 MM, L, XL - 440 MM)
- WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 31,8/7° (S - 80 MM, M, L - 90 MM, XL - 100 MM)
- SIODŁO WTB VOLT SPORT
- WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2X350
- STERY FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
- CHWYTY FIZIK TERRA MICROTEX
- PEDAŁY BRAK