▶️ ROWER DAMSKI CROSSOWY 28 VELLBERG EXPLORER 5.0 RAMA 18" SHIMANO ALIVIO ◀️
⭐⭐⭐⭐⭐
❇️ Zachęcamy do zapoznania się z naszym poradnikiem, który znajduje się na końcu aukcji
✅ CECHY PRODUKTU ✅
- Producent: Vellberg
- Kod produktu: RV.24.EXP.5.D.460.2
- Rozmiar koła ("): 28
- Hamulce: Tarczowe hydrauliczne
- Rozmiar ramy: 18 cali
- Materiał ramy: Aluminium
- Typ obręczy: Aluminiowe wzmacniane
- Przerzutka przód: Shimano Acera
- Przerzutka tył: Shimano Alivio
- Amortyzacja: Przód
- Kolor: Biały
- Pedały: Platformowe
- Płeć: Kobieta
- Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
- Korba: Trzyrzędowa
- Liczba biegów (wartość): 27
- Rok produkcji: 2024
- Waga ⟨kg⟩: 15,1
Explorer 5.0
To rower crossowy wyposażony w 9 rzędowy napęd Shimano Alivio. Amortyzator przedni Suntour Nex z blokadą skoku na goleniu. Wzmacniane aluminiowe koła z napędem na kasecie oraz tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano MT200.
Amortyzator przedni Suntour NEX HLO
Amortyzator przedni SR Suntour NEX w kolorze czarnym o skoku 63 mm z blokadą skoku na goleniu, przeznaczony do rowerów trekkingowych, cross oraz city. Widelec ten jest przystosowany do hamulców tarczowych.
Amortyzator posiada tłumienie olejowe oraz blokadę skoku. Widelec polecany amatorom wycieczek, ceniącym dobrą jakość towaru.
Kaseta 9 rzędowa Shimano 11-34
- Zębatki Hyperglide – lepsze dopasowanie łańcucha
- Wykonana z wysokogatunkowej stali
- Wyprofilowane zębatki zapewniają szybszą zmianę przełożeń.
- Większość zębatek zintegrowana z pająkiem.
Opony TRC
Przeznaczona do rowerów miejskich, trekkingowych oraz crossowych. Zapewniająca dobre toczenie na asfalcie i ścieżce rowerowej. Bieżnik zapewnia optymalną trakcję na zakrętach przy niewielkim oporze. Gęstość włókien gwarantuje solidność i trwałość. Zastosowana mieszanka gumy gwarantuje długi przebieg i skuteczne hamowanie.
Rama wyprodukowana w Polsce
Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.
Tarczowe hamulce hydrauliczne
W Explorerze 5.0 zastosowaliśmy hamulce Shimano MT-200, jest to niezawodny i wydajny system hamowania. Zacisk jest wyposażony w dwa tłoczki, które pracują symetrycznie i zapewniają równomierne i mocne hamowanie bez drgań i hałasu. Tarcze hamulcowe o średnicy 160 mm są gwarancją pewnego hamowania w każdych warunkach.
Osprzęt Alivio
Przerzutka tylna SHIMANO ALIVIO M3100 ma niskoprofilową konstrukcję SHIMANO SHADOW pozwalającą na agresywną jazdę bez przerwy. Sprawdza się idealnie w napędzie 3×9.
Specyfikacja
RAMA
- RAMA: ALUMINIOWA VELLBERG, MALOWANA PROSZKOWO, LINKI PRZERZUTKI WEWNĄTRZ RAMY
- KOLOR: BIAŁY MAT
KOŁA
- OPONY: 28" TRC TREKMAN 38C
- KOŁA: ALUMINIOWE, WZMACNIANE DWUKOMOROWE 28″
- PIASTY: SHIMANO TX 505
NAPĘD
- ILOŚĆ BIEGÓW: 27
- MANETKI: SHIMANO ALIVIO M3100 3×9
- PRZERZUTKA PRZEDNIA: SHIMANO ACERA FD-T3000
- PRZERZUTKA TYLNA: SHIMANO RD-M3100
- KASETA: 9 RZĘDOWA SHIMANO HG400 11-34T
- KORBA: SHIMANO FC-T3010 O DŁUGOŚCI 175 MM 48x36x24T
- WKŁAD SUPORTU: NECO 73x122,5 mm
- ŁAŃCUCH: SHIMANO DEORE HG-53
KOMPONENTY
- AMORTYZATOR: SR SUNTOUR NEX HLO BLOKADA SKOKU NA GOLENIU
- HAMULCE: SHIMANO MT-200
- TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO ASMRT10 160 MM
- KIEROWNICA: KALLOY UNO 31,8MM ALUMINIOWA PROFILOWANA
- WSPORNIK KIEROWNICY: KALLOY UNO ALUMINIOWY
- SZTYCA: UNO ALUMINIOWA
- PEDAŁY: ALUMINIOWE
- SIODEŁKO: VADER
- PODPÓRKA
- DZWONEK
- RAMA POSIADA MOCOWANIE POD BAGAŻNIK ORAZ BŁOTNIKI
WAGA
- WAGA: 15,1 KG
⏺️ Czy wiesz, że ...?
Rowery crossowe są uboższe w wyposażenie dodatkowe, posiadają bardziej sportową geometrię i są budowane z lżejszych materiałów. Jest stworzony głównie do jazdy po szosie, ale zastosowanie odpowiedniego ogumienia umożliwia poruszanie się po utwardzonej powierzchni.
➡️ WADY:
- duże gabaryty
- słaba sprawność w ciężkim terenie
➡️ ZALETY:
- funkcjonalność
- przystosowanie do ruchu ulicznego
- wygodna pozycja
- sprawdza się na twardych nawierzchniach
- małe opory toczenia d uża rozpiętość cenowa
➡️ Jak dobrać rozmiar ramy?
Niestety nie ma idealnego schematu na dobranie odpowiedniego rozmiaru roweru. Istnieją różnego rodzaju wzory, którymi można się posłużyć żeby wykluczyć zdecydowanie za małe lub za duże ramy.
Najłatwiejszą metodą na dobranie odpowiedniej wielkości ramy jest zmierzenie długości nogi. Żeby dokonać właściwego pomiaru należy stanąć wyprostowanym przy ścianie i poprosić kogoś znajomego żeby zmierzył odległość od krocza do ziemi.
Uzyskany w centymetrach wynik pomnóż przez następujący współczynnik:
❇️ dla roweru MTB przez 0,57
❇️ dla trekkingowego lub crossowego przez 0,63
❇️ dla szosówki przez 0,67
❇️ dla miejskich przez 0,63
Kiedy będziemy już przymierzać rower, powinniśmy sprawdzić czy w razie konieczności nagłego zeskoczenia z roweru posiadamy pewien zapas miejsca pomiędzy górną rurą ramy a kroczem.
Przyjęło się, że wynosi on około 10cm.
Wzrost / Rozmiar ramy:
❇️ 152-162cm / 17"
❇️ 167cm / 18"
❇️ 172cm / 19"
❇️ 175cm / 20"
❇️ 177cm / 21"