TRI COMPLEX LUBAŃ - AUTORYZOWANY DEALER KROSS
Czasem potrzebujemy od roweru czegoś więcej. Kiedy dochodzimy do takiego wniosku na horyzoncie pojawia się on… cały na biało. No, może nie w tym przypadku. Ale nasz Kross Evado 5.0 to świetny wybór dla każdego, kto nie chce być ograniczany wyborem pomiędzy ścieżkami rowerowymi czy utwardzoną nawierzchnią podczas leśnych wypraw. Kross Evado 5.0 zabierze cię tam, gdzie rower szosowy nie da rady. I ułatwi jazdę tam, gdzie rower górski będzie stwarzał problemy.
Osprzęt
Dobierając komponenty naszego roweru postawiliśmy na wysokiej jakości części charakteryzujące się wysoką odpornością na eksploatację. Napęd Shimano z nową konstrukcją w postaci przerzutki Acera T3000 pozwoliły nam na zbudowanie roweru wyposażonego w 27 przełożeń, które umożliwią bezproblemowe dobranie obciążenia do terenu w jakim się znajdujemy. To także hydrauliczne hamulce tarczowe, ułatwiające modulację siły hamowania. Dzięki nim bez problemu zatrzymasz się zarówno przed zmieniającym się przed twoim nosem światłem na czerwone, ale także w trochę bardziej wymagającym terenie. To po prostu najlepszy możliwy wybór jeśli chodzi o hamulce rowerowe. Kross Evado 5.0 to amortyzator SR Suntour NEX HLO. By zwiększyć jego użyteczność i poprawić efektywność pedałowania na płaskich odcinkach trasy w koronie amortyzatora znajduje się jego blokada. To także koła o średnicy 28” i opony Mitas V84 o szerokości 1,6” ze specjalnym paskiem odblaskowym dla zwiększenia bezpieczeństwa po zmierzchu.
Technologie
Kross Evado 5.0 to także lepszy materiał wykorzystany do wykonania ramy. Do jej stworzenia użyliśmy aluminium lite. To ulepszony stop aluminium 6061, będący kompromisem między wysoką sztywnością ramy a jej niską masą. Charakteryzuje się wysoką odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy. To także hydroformowanie ramy, dzięki czemu udało się nam uzyskać estetyczne, niespotykane nigdzie indziej kształty poszczególnych rurek. Rama jest malowanaproszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odpornośćnauszkodzeniamechaniczne.
Rama i widelec
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: MATOWY
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM LITE
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM LITE
- WIDELEC: SR SUNTOUR NEX HLO
- WIDELEC: SR SUNTOUR NEX HLO (SKOK 63MM, BLOKADA SKOKU NA KORONIE)
- SKOK WIDELCA: 63MM
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO ALTUS M370
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO ALTUS FD-M370
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ACERA T3000
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ACERA RD-T3000
- MANETKI: SHIMANO ACERA M3000
- MANETKI: SHIMANO ACERA SL-M3000 (3X9)
- KORBA: SHIMANO ACERA T3010
- KORONKI: 48T-36T-26T/170MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG200
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-32T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 27
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 27
- SUPORT: FP-B902
- SUPORT: FP-B902
- ŁAŃCUCH: SHIMANO HG53
- ŁAŃCUCH: SHIMANO CN-HG53
Koła
- PIASTA PRZÓD: GL-B43F-DS
- PIASTA PRZÓD: JOY TECH D041DSE
- PIASTA TYŁ: GL-B43R-DS
- PIASTA TYŁ: JOY TECH D142TSE
- OBRĘCZE: KROSS
- OBRĘCZE: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
- OPONY: MITAS V84 GRIPPER (28X1,6, REFLEX)
- OPONY: MITAS GRIPPER V84 42-622
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: JAK-Y2 NUTT
- HAMULEC TYŁ: JAK-Y2 NUTT
- DŹWIGNIE HAMULCA: JAK-Y2 NUTT
- BRZDOVÉ PÁKY: TEKTRO HD-M285 (HYDRAULICZNE)
- TARCZE HAMULCOWE: DISC (160)
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: DISC (160)
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 640 MM 31.8
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 105MM/31,8/7°
- SIODŁO: SELLE ROYAL
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2X350
- STERY: FP-H816 O1-1/8"
- CHWYTY: HERRMANS OXY
- PEDAŁY: FP-971
- PEDAŁY: VP-519A
TRI COMPLEX LUBAŃ
UL. TKACKA 4
59-800 LUBAŃ
ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU PO ODBIÓR ROWERU GOTOWEGO DO JAZDY