- Rama: ALUMINIUM T6101 HYDROFORMOWANA
- Widelec: AMORTYZOWANY SUNTOUR XCE-DS. 100 mm
- Przerzutka przednia: SHIMANO TOURNEY FD-TY500
- Przerzutka tylna: SHIMANO TOURNEY RD TY300D
- Piasta przód: ALUMINIOWE SF-A210
- Piasta tył: ALUMINIOWE SF-A210
- Hamulec przód: TARCZOWE MECHANICZNE, ALHONGA
- Hamulec tył: TARCZOWE MECHANICZNE, ALHONGA
- Manetki: ST-EF500
- Kaseta wolnobieg: WOLNOBIEG SHIMANO MF-TZ500 7 RZĘDOWY(11-34T)
- Obręcz: STORM ALUMINIOWA, DWUKOMOROWA, WZMACNIANA
- Opona: MAXXIS PACE 27,5X2,1
- Łańcuch: KMC HV-408
- Pedały: PF-830A
- Korba: SHIMANO TY301 (42-34-24)
- Suport: cartdrige/ łożyska maszynowe/
- Wspornik siodła: ALUMINIOWY UNO 30,9 mm
- Siodło: STORM
- Wspornik kierownicy: ALUMINIOWY UNO AHEAD
- Kierownica: STORM ALUMINIOWA 680 MM
- Chwyty: HERRMANS
KOMPONENTY, AKCESORIA LUB CZĘŚCI MOGĄ SIĘ RÓŻNIĆ KOLORYSTYCZNIE W ZALEŻNOŚCI OD DOSTAWY.
Każdy rower wysyłamy w formie oryginalnej, dostarczonej przez producenta do samodzielnego montażu. Rower przesłany od producenta posiada w miarę wyregulowane przerzutki, jednak mogą one ulec rozregulowaniu podczas transportu. Reszta części rowerowych jak koło przednie, siodełko, pedały itp. należy zamontować samemu.
Natomiast jeśli chcesz otrzymać rower w pełni gotowy do jazdy od razu po otwarciu kartonu, to udostępniliśmy usługę dodatkową o nazwie ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY (MONTAŻ) w cenie 220zł. Należy ją wybrać podczas składania zamówienia na rower.
W skład pakietu tej usługi wchodzi:
W 99% złożony i w pełni wyregulowany rower (zostanie tylko przekręcić kierownicę oraz pedały, uważając na gwint prawy (P) i lewy (L)
Odbierasz, wsiadasz i jedziesz.
Wszystkie dokumenty wraz z gwarancją, instrukcją - będą zawarte w paczce.
Przy wyborze tego pakietu, czas wysyłki zwiększa się do 48h od otrzymania zamówienia.
Uprzejmie prosimy o bardzo uważne obejrzenie paczki, a także produktu podczas odbioru przy kurierze DPD. W przypadku ewentualnego stwierdzenia uszkodzenia paczki/produktu w czasie transportu, prosimy o spisanie protokołu szkody bezpośrednio przy kurierze. Nie spisanie protokołu w przypadku uszkodzenia przesyłki jest najczęstszym powodem odrzucenia reklamacji przez firmę kurierską.