Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 1299,00 zł
- ROWER ROMET ORION 7S L 20 MIEJSKI 26'' 7 BIEGÓW
- darmowa dostawa
- 1899,00 zł
- ROWER MIEJSKI 28 PRĄDNICA ALUMINIOWY KOSZ 7 BIEGÓW NEXUS W PIAŚCIE DAMKA
- 1911,99 zł z dostawą
- 799,94 zł
- KOŁO ROWEROWE 26 TYŁ ALU STOŻEK NEXUS 7s 7 BIEGÓW
- 811,93 zł z dostawą
Opis
Rower 26 ARKUS CITY 7 biegowy NEXUS prądnica 2014
Koło: 26 Rama: stalowa Hi-Ten Rozmiar: 18” Widelec: stalowy Ilość biegów: 7 Mechanizm korbowy: jednorzędowy 38T Wkład suportu: THUN Przerzutka tył,przód: Shimano NEXUS 7 Manetki: Shimano NEXUS 7 Hamulec tył,przód: Shimano Torpedo / V-brake alu Promax TX-117 Piasty tył,przód: Shimano NEXUS 7 / Shimano Dynamo Obręcze: aluminiowe dwukomorowe wzmacniane Opony: 26x1,75 Kierownica: stalowa Wspornik kierownicy: aluminiowy Siodło: ABI Wspornik siodła: stalowy Pedały: Union MODEL 2014
CENA: 1 199,00 zł
TYLKO U NAS !!! Możliwość zwrotu towaru do 45 dni od daty zakupu
Charakterystyka grupy rowerów miejskich: Są to rowery, które pełnią czysto użytkową funkcję i nadają się do krótkich rekreacyjnych przejażdżek. Geometria ramy zapewnia wyprostowana sylwetkę, dominują ramy bez górnej rury co ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru. Najczęściej stosowane są 26“ koła chociaż także zdarzają się 28“ o małym oporze toczenia.
Duże siodełko gwarantuje komfortową jazdę a kompletne oświetlenie (zasilane dynamem) bezpieczeństwo na zatłoczonych ulicach. Są modele wyposażone w klasyczny dla MTB napęd, bazując na standardowym osprzęcie. Coraz częściej stosuje się przekładnie w piaście, rezygnując przy tym z przedniej przerzutki. Konstruktorzy stosują coraz bardziej innowacyjne rozwiązania np. prądnica w pieście uruchamiana przyciskiem na kierownicy.
Wyróżniamy także rowery miejskie typu „składak”, których najważniejszą cechą jest możliwość zmniejszenia jego gabarytów na czas przechowywania lub transportu. Dzieje się to poprzez, specjalnie zaprojektowaną ramę, którą kilkoma prostymi ruchami można złożyć i to bez konieczności używania kluczy. Większość składaków współcześnie posiada niewielki koła od 14“ do 24“. Od niedawna składaki wracają do łask w odmłodzonej i zmodernizowanej wersji.
Zalety ram aluminiowych:
Aluminium - stopy aluminiowe to obecnie najpopularniejsze spośród materiałów konstrukcyjnych ram rowerowych.
Producenci i nabywcy przy wyborze aluminium kierują się przede wszystkim niskim ciężarem (ok. 1/3 ciężaru stali o tej samej objętości) oraz odpornością na korozje.
Co daje użytkownikowi rama aluminiowa:
- większa dynamika jazdy - większa precyzja - łatwość manewru i rozpędzania się - lepsze parametry wytrzymałościowe i odporność na korozje - większy komfort w przenoszeniu i transporcie roweru - zróżnicowana konstrukcja – lepsze kąty
JAK DOBRAĆ ROZMIAR RAMY? Niestety nie ma idealnego schematu na dobranie odpowiedniego rozmiaru roweru. Istnieją rożnego rodzaju wzory, którymi można się posłużyć żeby wykluczyć zdecydowanie za małe lub za duże ramy.
Najłatwiejszą metodą na dobranie odpowiedniej wielkości ramy jest zmierzenie długości nogi. Żeby dokonać właściwego pomiaru należy stanąć wyprostowanym przy ścianie i poprosić kogoś znajomego żeby zmierzył odległość od krocza do ziemi.
Uzyskany w centymetrach wynik pomnóż przez następujący współczynnik: -dla roweru MTB przez 0.57 -dla trekkingowego lub crossowego przez 0.63 -dla szosówki przez 0.67
Należy pamiętać o tym, że rozmiary ram najczęściej podawane są w cala i dlatego to co nam wyjdzie podzielimy przez 2.54.
Kiedy będziemy już przymierzać rower, powinniśmy sprawdzić czy w razie konieczności nagłego zeskoczenia z roweru posiadamy pewien zapas miejsca pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Przyjęło się, że wynosi on około 10cm.
Przygotowanie rowerów do wysyłki:
[Towar::Zdjecie11] |
||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.