WYKONAJ NAPRAWĘ SWOJEGO SPRZĘTU W JEDNEJ Z NIELICZNYCH FIRM W POLSCE Z DOŚWIADCZENIEM OD 1996 ROKU.
POSIADAMY STACJONARNY SERWIS ODKURZACZY RAINBOW I KIRBY. W POZNANIU SĄ TYLKO DWA SERWISY RAINBOW. MY JESTEŚMY JEDNYM Z NICH.
NIE MAMY NIC DO UKRYCIA. U NAS MOŻNA ZAWSZE ZOBACZYĆ WŁASNY ODKURZACZ PRZED I W TRAKCIE NAPRAWY.
NIE WYKONUJEMY OBJAZDOWYCH NAPRAW "GARAŻOWYCH" U KLIENTÓW ZA POMOCĄ PRZYSŁOWIOWEGO MŁOTKA ORAZ CZĘŚCI NIEWIADOMEGO POCHODZENIA.
W "GARAŻU" NIE MA MOŻLIWOŚCI WYDRUKU PARAGONU LUB FAKTURY VAT.
Oferujemy na najwyższym profesjonalnym poziomie, kompleksową usługę serwisową korpusu głównego urządzenia czyszczącego Rainbow, modele E-series EI, EII, EII Gold, EII Blue.
Usługa polega na zdemontowaniu urządzenia do przysłowiowej „ostatniej śrubki”, następnie przeprowadzenie:
- czyszczenia
- szlifu komutatora oraz wyważenia wirnika
- wymiany następujących części:
2 sztuk łożysk NACHI wysokoobrotowe
uszczelka silnika
końcówki naprawczej przewodu w przypadku wyrwanego lub przerwanego przewodu.
Na zakończenie całe urządzenie jest poddane czynności polegającej na konserwacji i odświeżeniu wyglądu zewnętrznego.
UWAGA:
CZĘŚCI SĄ WLICZONE W KOSZT USŁUGI SERWISOWEJ.
WSZYSTKIE CZĘŚCI UŻYTE DO NAPRAWY SĄ ORYGINALNE
(w ramach usług serwisowych nie zakładamy zamienników. Wyjątek - na życzenie klienta).
Warunki które muszą zostać spełnione przez klienta i serwis :
1. Klikniecie opcji „KUP TERAZ” na Allegro.
2.Kontakt telefoniczny z naszą firmą, doradzimy jak spakować i pewnie wysłać urządzenie do naszej firmy.
3. Kontakt z klientem (wszelkie uzgodnienia) i wykonanie usługi przez serwis.
Po przesłaniu Rainbow do serwisu i oględzinach, każdy klient zostanie powiadomiony o stanie technicznym telefonicznie lub pocztą e-mail.
4. Naprawa urządzenia
5. Wystawienie dokumentów:
- karta gwarancyjna
- karta naprawy
- paragon fiskalny lub faktura
6. Wysyłka urządzenia do klienta.
7. Oczekujemy na komentarz od naszego Klienta. Jest to także potwierdzenie, ze urządzenie doszło do właściciela bezproblemowo i wszystko odbyło się zgodnie z zasadami i opisem w Allegro
UWAGA !
NIE MA MOŻLIWOŚCI POMYLENIA URZĄDZEŃ, NALEŻĄCYCH DO RÓŻNYCH WŁAŚCICIELI. KAŻDE URZĄDZENIE RAINBOW JEST NUMEROWANE FABRYCZNIE.
OBSŁUGUJEMY POSIADACZY RAINBOW NA TERENIE POLSKI I EUROPY !
DO NSZEJ FIRMY TRAFIAJĄ ODKURZACZE Z IRLANDII, WIELKIEJ BRYTANII, NIEMIEC, A Z NASZEGO KRAJU NAJWIĘCEJ Z TRÓJMIASTA, ZE ŚLĄSKA I Z WARSZAWY.
NIE JEDEN NASZ KLIENT PRZEKONAŁ SIĘ "PO SWOIM PORTFELU" ILE W TYCH MIEJSCACH KOSZTUJE USŁUGA SERWISOWA I ZAKUP CZĘŚCI !
BRAK CZASU ? BRAK MOŻLIWOŚCI PRZYJAZDU ?
PROSIMY O KONTAKT, NA TERENIE MIASTA POZNANIA I OKOLIC PRZYJEDZIEMY ZABIERZEMY, NAPRAWIMY ODWIEZIEMY TWOJE URZĄDZENIE. TO NIC NIE KOSZTUJE !
ZADOWOLENIE KLIENTA TO NASZ CEL I NASZA DEWIZA.
Jeżeli Twoje urządzenie Rainbow nie było nigdy w serwisie, głośno pracuje, kurzy, lub po prostu dziwnie się zachowuje , skorzystaj z usługi serwisowej, a na pewno poprawi się jakość pracy.
DZIAŁAMY NA RYNKU OD 1996 ROKU, A ŚWIADCZĄ O TYM ZADOWOLENI KLIENCI NA TERENIE CAŁEGO KRAJU I ZA GRANICĄ.
DZIĘKUJEMY ZA ZAINTERESOWANIE I SKORZYSTANIE Z OFERTY NASZEJ FIRMY