Przewoźnicy:
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem usług kurierskich InPost, Fedex, Pocztex48 oraz Paczkomatów. Przy niektórych aukcjach udostępniamy również możliwość wysyłki listem poleconym InPost.
W przypadku wybory LISTU POLECONEGO jako formy wysyłki, zastrzegamy sobie prawo do wysłania zamówionego produktu luzem i/lub bez oryginalnego pudełka, tak aby zmieścić zawartość w kopercie. Wybór tej formy przesyłki, ze względu na ograniczenia wagowe i gabarytowe, nie daje rówineż gwarancji dobrze zabezpieczonego towaru.
Koszt przesyłek:
Koszt przesyłki podany jest każdorazowo przy aukcji. Niestety system allegro nie zawsze pokazuje poprawną kwotę do zapłaty. Jeżeli masz wątpliwości co do poprawności wygenerowanej kwoty za przesyłkę - prosimy o kontakt z naszą obsługą.
Czas realizacji:
Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie przesyłki były nadawane w czasie nieprzekraczającym 48h a umowy z firmami kurierskimi są tak skonstuowane aby przesyłki były dostarczane do Państwa w przeciągu 24h od daty jej nadania, dlatego też najbardziej polecamy tę formę przesyłki.
W przypadku Pocztex48 oraz Paczkomatów czas ten wynosi 2 dni.
Czas dostawy listu poleconego jest najdłuższy. Doświadczenie nam pokazało, że przesyłki potrafią do Klienta trafić dopiero po tygodniu od daty nadania.
Powyższe terminy dotyczą dni roboczych, pomijając dni wolne od pracy.
Formy płatności:
Przedpłata (płatności PayU)
Przedpłata (przelew tradycyjny)
Pobranie (płatność u kuriera)
W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym:
IdeaBank: 43 1950 0001 2006 0532 1706 0004
Salvador Sp. z o.o.
ul.Dziewanny 8
41-400 Mysłowice
Dokument sprzedaży:
Do każdej sprzedaży domyślnie wystawiany jest paragon.
Jeśli interesuje Państwa faktura VAT, prosimy o zaznaczenie tej opcji na formularzu dostawy.
Dokument sprzedaży dołączany jest do każdej przesyłki i znajduje się w przesyłce lub w tzw. kangurku przyklejonym do kartonu. Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki.
Płatności kredytowane:
Dla stałych Klientów przewidujemy odroczone terminy płatności: 14-to i 30-to dniowe. Chcesz wiedzieć więcej? Zapytaj o to naszego przedstawiciela.
Odstąpienie od umowy: Na odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość mają Państwo 14 dni.
Wszelkie informacje na ten temat można znaleźć na stronie uokik.gov.pl
Zgodnie z art. 22 z indeksem 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
Brak prawa do odstąpienia od umowy: Prawo do ostąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to również płynów do dezynfekcji.
Reklamacje: W przypadku kiedy chcą Państwo reklamować zakupiony produkt lub też szkodę powstałą podczas transportu, prosimy o złożenie takiej reklamacji pisemnie poprzez pocztę e-mail. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 10 dni roboczych od przesłania przez Klienta pełnej dokumentacji niezbędnej w danej sytuacji.
Reklamacje jak i zwroty (odstąpienie od umowy) należy odsyłać na adres 40-393 Katowice, ul.Krakowska 144.