- w cenie (GRATIS) słownik techniczny angielsko-polski (papierowy, format 14,7x21,0 cm, zielona okładka, oprawa broszurowa),
- książka jest fabrycznie NOWA, oryginalna, papierowa - niedostępna w polskiej wersji językowej,
- ...
- zapraszam do szybkich zakupów
- WIEDZA DLA TWOICH KÓŁEK ©
quad Honda Foreman / Rubicon ATV (1995-2011) - w tym modele:
Honda Foreman 400 (395 cm3) - 1995-2003,
Honda Foreman 450 (433 cm3) - 1998-2004,
Honda Rubicon 500 (499 cm3) - 2001-2011,
- instrukcja napraw, eksploatacji i obsługi technicznej (tzw. książka warsztatowa), język angielski, Haynes Publ. 2017, 254 str, format 21x27 cm, miękka oprawa, waga 0,43 kg
- historia modelu,
- dane techniczne,
- identyfikacja,
- tabela osiągów,
- codzienna obsługa,
- konserwacja i okresowa obsługa techniczna,
- wskazówki i dane eksploatacyjne,
- naprawy bieżące i remont: dane regulacyjno-naprawcze i diagnostyczne, technologię napraw silnika, skrzyni biegów i układu napędowego, układu zasilania, wydechowego, zapłonowego, chłodzenia, jak również ramy, zawieszenia, hamulców, kół oraz osprzętu elektrycznego (w tym kolorowe schematy elektryczne) i nadwozia,
- tabela usterek (przyczyny - usuwanie)
- szczegółowy i wyczerpujący poradnik serwisowy, pomocny zarówno przy prostych czynnościach obsługowych, jak i skomplikowanych naprawach (wymiary naprawcze, tolerancje, luzy, momenty dokręcania połączeń gwintowych)
- zawiera dokładne opisy „krok po kroku” pomocne tak warsztatom naprawczym, jak i indywidualnym użytkownikom
- bogato ilustrowany setkami zdjęć i rysunków (przekrojowych i złożeniowych),
- kod produktu: HA-2465
- spis treści:
Introduction
Chapter 1: Tune-up and routine maintenance
Chapter 2: Part A: Engine, clutch and transmission (400/450 models)
Chapter 2: Part B: Engine, clutch and transmission (500 models)
Chapter 2: Part C: General engine overhaul procedures
Chapter 2: Part D: Cooling system (500 models)
Chapter 3: Fuel and exhaust
Chapter 4: Ignition system
Chapter 5: Steering, suspension, and final drive
Chapter 6: Brakes, wheels and tires
Chapter 7: Frame and bodywork
Chapter 8: Electrical system
Wiring diagrams
- streszczenie wydawcy:
With a Haynes Manual, you can do it yourself, from simple maintenance to full repairs. Every Manual is based on a complete stripdown of the bike. Our authors and technicians work out the best methods to do a job and present this with the home mechanic in mind. Our Manuals have clear instructions and hundreds of photographs that show each step. Whether you’re a beginner or a competent mechanic, you can save money with Haynes.
Each Manual includes:
- Clear and easy to follow page layout
- Step-by-step procedures
- Full procedures written from hands-on experience
- Easy-to-follow photos
- Faultfinding and troubleshooting section
- Valuable short cuts
- Color spark plug diagnosis
- Wiring diagrams (where available)
© 1996-2018 SAMTER - Marek Wachowiak. Wszelkie prawa zastrzeżone.
[Kod produktu: wDu2X94fIs XQWxJuTLaK HnfjMoTCgs b1]