Kontakt
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:
telefon 607 241 472 e-mail allegro@bubukids.pl
Na pytania i telefony odpowiadamy codziennie (także w sobotę i niedzielę), do godz. 21.
Przesyłka
Dokładamy starań by przesyłka została wysłana tuż po zaksięgowaniu wpłaty na konto (najpóźniej w ciągu 24h).
Za wysyłkę płacisz tylko raz - bez względu na liczbę zakupionych przedmiotów
Przesyłka kurierska: od 0 PLN
- wpłata na konto,
od 17 PLN
- płatność przy odbiorze.
W Krakowie odbiór osobisty jest możliwy codziennie, także w sobotę i niedzielę.
Zadzwoń, aby umówić się na spotkanie.
Showroom:
ul. Skośna 12
Kraków
Dane firmy
Daniel Kotyras
ul. Zamiejska 11A/10
30-382 Kraków
Konto bankowe:
mBank:
76 1140 2004 0000 3802 5397 5158
Gra magnetyczna Mastermind Secret Code firmy The Purple Cow
Firma The Purple Cow specjalizuje się w tworzeniu gier o pięknym i oryginalnym wzornictwie. Produkty The Purple Cow to puzzle, gry logiczne, kreatywne, gry rodzinne.
Zasady gry:
Celem gry jest złamanie sekretnego kodu przeciwnika (kolor i pozycja każdego magnesu) w jak najmniejszej liczbie odgadnięć.
Zaczyna najmłodszy gracz, który jest twórcą kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 różnych kolorów magnesów używając kombinacji 4 kolorów z 6 dostępnych, robiąc to w ukryciu przed przeciwnikiem (łamaczem kodu). Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu.
Łamacz kodu zaczyna łamać (zgadywać) sekretny kod układając jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "decodng table". Po każdym ułożeniu twórca kodu udziela odpowiedzi łamaczowi kodu, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez łamacza kodu na planszy "decoding table". Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja). Twórca kodu układa czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja). Przy każdym rzędzie, który układa łamacz kodu są 4 okienka do układania białych i czarnych magnesów (np. jeśli ułożony kod przez łamacza kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozost"awić puste. Sprawdzanie wszystkich odpowiedzi łamacza kodu na planszy "decoding table" pomoże mu złamać kod szybciej. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejszej liczbie odgadnięć. Jeśli łamacz kodu nie złamie kodu q 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.
Liczba graczy: 2
Wiek graczy: 6-99 lat
Wymiary opakowania: 18 cm x 10,3 cm x 1 cm.