Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 49,90 zł
- PSYCHOLOGIA W MEDYCYNIE Peter Salmon
- 59,89 zł z dostawą
- 38,00 zł
- Peter Kutter WSPÓŁCZESNA PSYCHOANALIZA
- 45,79 zł z dostawą
Psychologia mediów Peter Winterhoff-Spurk (4017380754)
Sprzedający e_stanczyk_pl
poleca 99,90%
|
687
Opis
DOSTAWA
Możliwe formy dostawy to:
- dostawa kurierem
- wysyłka Pocztą Polską
- odbiór osobisty w Paczkomacie
Płatność
Akceptujemy wszystkie formy płatności dostępne na Allegro
Czas dostawy
Termin wysyłki wynosi 24-48 godzin (dni robocze pon.-pt.)
Opinie o nas
Koniecznie zobacz opinie o nas na naszym innym koncie: stanczyk_mir, który prowadzimy od 2006 roku!
Psychologia mediów
Autor: Peter Winterhoff-Spurk
Wydawnictwo: WAM
Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów?
Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy?
Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć.
Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.