Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 23,00 zł
- Przewodnik zingermana po obsłdze klienta
- 32,99 zł z dostawą
- 17,00 zł
- JAK WYBRAĆ DORADCĘ PRZEWODNIK DLA KLIENTA
- 25,99 zł z dostawą
- 29,90 zł
- *Chorwacja Przewodnik ilustrowany Berlitz Praca zbiorowa
- 40,85 zł z dostawą
Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta (2042727346)
Opis
Autor: Ari Weinzweig
Tłumaczenie: Robert Jawień
ISBN: 83-246-0236-4
Tytuł oryginału: Zingermans Guide to Giving Great Service
Format: 122x194, stron: 136
oprawa twarda
Data wydania: 06/2006
Naucz się traktować swoich klientów jak rodzinę królewską
- Dowiedz się, czego pragnie klient i dostarcz mu to
- Rozpatruj i uwzględniaj reklamacje klientów
- Oceniaj i nagradzaj pracowników
Obsługa klienta jest czynnikiem, który jako pierwszy rzuca się w oczy w firmie. To, czy pracownicy odnoszą się do klientów w odpowiedni sposób, może zadecydować o tym, czy klienci skorzystają z usług firmy, czy też nie. Na współczesnym rynku o jakość produktów i usług dbają niemal wszystkie firmy, jednak w wielu z nich jakość obsługi klienta nadal pozostawia sporo do życzenia.
Na amerykańskim rynku małych firm wzorem doskonałej obsługi klienta jest Zingerman -- niewielka sieć sklepów spożywczych, restauracji, firm produkcyjnych i doradczych. Dynamiczny rozwój firmy założonej w 1982 jest w ogromnej mierze wynikiem podejścia do obsługi klienta. Jej sukces i stabilny wzrost stanowią dowód na to, że odpowiednia obsługa klientów naprawdę daje wyniki.
Książka "Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta" to zbiór rad dotyczących obsługi klienta napisany przez Ari Weinzweiga -- jednego z założycieli firmy. Czytając ją, poznasz aspekty pracy z klientami, z których istnienia wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy. Nie znajdziesz tu filozofii i teorii. Przeczytasz wyłącznie, co i jak masz robić.
- Rozpoznawanie potrzeb klienta
- Dokładna realizacja zamówień
- Proces rozpatrywania reklamacji
- Zatrudnianie właściwego personelu
- Ocenianie jakości usług własnej firmy
- Obsługa osób starszych i niepełnosprawnych
- Nagradzanie pracowników
Przekonaj się jak ważna jest obsługa klienta i doprowadź ją do perfekcji.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.