Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 54,33 zł
- Turbo NOS butla podtlenek azotu brelok brelok bre
- 74,33 zł z dostawą
- 5,50 zł
- Wkrętak do Zaworów Wentyli podwójny metalowy
- 12,49 zł z dostawą
- 12,99 zł
- PASTA MAŚĆ MONTAŻOWA DO OPON ECO WAX plus 1 Kg
- 22,98 zł z dostawą
Opis
| |
Witam na najlepszej Aukcji na ALLEGRO !!!!
NOWA TECHNOLOGIA !!!!
Inflator AZOTOWY
Wytwornica AZOTU do pompowania opon !!!!!
Nareszcie można zarobić na pompowaniu kół
Azotem
| |
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne oraz opis produktu nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt. |
I. Informacje ogólne
Wytwornica azotu do napełniania opon złożona z węglowego
sita molekularnego oraz jednostki sterującej to powszechnie
znany produkt importowany, który jest w stanie zapewnić
klientom wystarczającą jakość oraz bezpieczną obsługę. Zarówno osuszanie powietrza jak i proces wytwarzania azotu
odbywa się przy użyciu dwóch precyzyjnie wykonanych
wkładek filtracyjnych, dzięki czemu gaz wyjściowy może działać niezależnie w zbiorniku z niskim ciśnieniem; kanał
powietrzny ma kompaktową strukturę, jest łatwy i wygodny w
obsłudze. Mamy nadzieję, że nasz produkt wykonany w najwyższej technologii przyczyni się do sukcesu Państwa firmy.
Wytwornica azotu wykorzystująca metodę adsorpcji zmiennociśnieniowej (ang. PSA - Pressure Swimming Adsorption) jest obecnie stosowana na całym świecie. Dzięki temu urządzeniu nie ma potrzeby inwestowania wysokich sum w sprzęt czy konserwację, za to można zyskać wydajny, wysoce oczyszczony azot o niskim punkcie rosy, odpowiedni do napełniania opon samochodowych.
Wytwornica azotu w technologii PSA wykorzystuje specjalne węglowe sito molekularne, które działa na następującej zasadzie: kiedy powietrze jest sprężone, dochodzi do odseparowania azotu i tlenu. Ponieważ masa cząsteczkowa tlenu jest mniejsza od masy azotu, tlen i azot mogą być odseparowane na podstawie innej prędkości rozprzestrzeniania się pomiędzy pozostałymi cząsteczkami; gdy powietrza przechodzi przez węglowe sito molekularne, cząsteczki tlenu są pochłaniane do sita, a azot przechodzi dalej. Dlatego azot wytwarzany w technologii PSA posiada wysoki stopień oczyszczenia i niski punkt rosy.
II. Charakterystyka produktu
1. Historia napełniania opon azotem
Opony napełniane azotem cieszą się ponad 20-letnią historią w Europie i Ameryce. W branży wojskowej i w handlu, do samolotów, wahadłowców, samochodów wyścigowych F1, pojazdów użytkowych, maszyn górniczych i innych stosuje się typ opon napełnianych azotem, ponieważ maszyny te muszą być odporne na duży nacisk. W ostatnich latach, niektóre kraje Europy i Ameryki wydały nakaz napełniania opon samochodowych azotem; w konsekwencji jest konieczne, aby rozpowszechniać użycie opon napełnianych azotem na krajowym rynku ze względów bezpieczeństwa.
2. Zalety opon napełnianych azotem
W dobie ciągłych inwestycji w budowę infrastruktury, rozbudowę autostrad oraz nieustanne zwiększanie prędkości jazdy, wytwornice azotu do opon samochodowych są powszechnie stosowane w Europie, Ameryce i Japonii. Napełnianie opon przy użyciu tych urządzeń ma następujące zalety:
(1). Będąc gazem obojętnym, azot wywołuje niewielką zmianę ciśnienia i temperatury w oponie, przez co opona jest niemal w pełni odporna na działanie czynników zewnętrznych;
(2). Gdy ciśnienie w oponie jest stabilne, opona nie ulega przedwczesnemu zużyciu, a kierownica jest stabilna i zrównoważona;
(3). Temperatura koła nie wzrasta tak łatwo, przez co zmniejsza się rozprężalność cieplna i cały układ koła zachowuje stabilność;
(4). Gdy ciśnienie opon jest stabilne, zmniejsza się współczynnik tarcia kół, co wydłuża okres eksploatacji opon i zmniejsza zużycie oleju;
(5). Pojazd jeździ stabilniej i bezpieczniej na równo napompowanych oponach, a pasażerowie siedzący na siedzeniach odczuwają większą wygodę;
(6). Masa cząsteczkowa azotu przewyższa masę tlenu w ogumieniu, przez co wycieki są niewielkie i opony nie muszą być często pompowane.
(7). Temperatura opony nie wzrasta tak szybko, co zmniejsza ryzyko przebicia opony.
(8). Przy niskiej zawartości wilgoci i tlenu, brzegi stopu aluminiowego i stalowego nie rdzewieją i nie ulegają korozji;
(9). Ponieważ w azocie dźwięk jest przenoszony wolniej, zmniejsza się hałas w pojeździe.
3. Co przemawia za pompowaniem opon azotem?
Azot jest wysoce stabilnym gazem obojętnym, a ponieważ masa cząsteczkowa azotu jest większa niż masa cząsteczkowa tlenu, azot jest odporny na rozprężanie pod wpływem ciepła oraz kurczenie pod wpływem zimna. Dzięki temu ciśnienie w oponie jest stabilne. Co za tym idzie, po napompowaniu opon azotem opony ściślej przylegają do podłoża, zwiększa się kontrola nad pojazdem, prowadzi się wygodniej i bezpiecznej, a drgania są mniej odczuwalne.
III. Instrukcja obsługi
1. Urządzenie zostało zaprojektowane w sposób zintegrowany. Za pomocą przewodu należy podłączyć beztłuszczową sprężarkę (lub zwykłą sprężarkę po przefiltrowaniu) do wlotu powietrza wytwornicy azotu.
2. Aby zacząć wytwarzanie azotu, należy włączyć zasilanie prądem naprzemiennym oraz nacisnąć włącznik rozruchowy. Po 15 minutach działania urządzenia, można zacząć napełnianie opon przez wylot azotu w urządzeniu.
3. Proszę podłączyć wlot powietrza w dołączonym urządzeniu wywiewnym (lub pistolecie odprowadzającym powietrze) do beztłuszczowej sprężarki za pomocą przewodu, a następnie połączyć wlot azotu (lub pistolet wprowadzający powietrze) z wylotem azotu wytwornicy.
4. Wylot w dołączonym urządzeniu wywiewnym (lub pistolecie odprowadzającym powietrze) należy przyłożyć do opon pojazdu.
5. Jeśli napełnianie jest wykonywane po raz pierwszy, należy całkowicie odprowadzić powietrze z opon.
6. Po opróżnieniu opon, proszę je napełnić azotem.
7. Ciśnienie napełnianej opony można wyświetlić na manometrze dołączonego urządzenia odprowadzającego (lub pistoletu odprowadzającym powietrza).
Nie zastanawiaj się !!!!!!!
KUP TERAZ !!!!!
Komentarz wystawiam po otrzymaniu komentarza od kupujacego !!!!!!!!
atest CE
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.