HPR 5 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny SAE 5W-40, w pełni licencjonowany / zatwierdzony olej silnikowy. Posiada podwójną warstwę ochrony silnika przed zużyciem z PEŁNYM cynkiem i zaawansowaną technologią EXTRA TEN firmy Penrite. Wykorzystuje połączenie najnowszej technologii dodatków i modyfikatora lepkości o niskiej szybkości ścinania, aby zapewnić dodatkową ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem, osadami tłoka i szlamem w trudnych warunkach.
HPR 5 jest licencjonowany przez API (American Petroleum Institute) w celu spełnienia specyfikacji SN zapewniających jakość i satysfakcję. Przekracza także najnowsze europejskie wymagania ACEA A3 / B4, a także JASO MA i specyfikacje wielu innych producentów.
Olej bazowy: W pełni syntetyczny.
Pojazdy: Samochody osobowe, lekkie samochody dostawcze, motocykle czterosuwowe z mokrym sprzęgłem
Rodzaje paliwa: Benzyna, LPG, E10, Olej napędowy oraz inne paliwa konwencjonalne
ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach wielocylindrowych 4, 6 i 8+ z wieloma krzywkami, z wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, z doładowaniem i turbodoładowaniem.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40 były pierwotnie zalecane przez producenta. Może być stosowany tam, gdzie określono ACEA A3 / B4 i gdzie pierwotnie zalecano API SN i poprzednie specyfikacje API SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Może być stosowany w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zalecane są API CF, ACEA A3 / B3 lub A3 / B4. Może być również stosowany jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje ACEA A1 / B1 (przestarzałe) i ACEA A5 / B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych wyposażonych w filtr DPF (Diesel Particulate Filter), który wymaga oleju silnikowego klasy ACEA „C” o niskiej zawartości SAPS (popiołu siarczanowego, fosforu i siarki).
HPR 5 jest produktem z homologacją OEM dla pojazdów Mercedes Benz wymagających homologacji MB 229,5. Jako produkt zatwierdzony przez producenta, zapewnia pełne wymagania serwisowe dla pojazdów Mercedes Benz wymagających tej specyfikacji oleju silnikowego. Nadaje się również do stosowania tam, gdzie wymagane są BMW LongLife-01 i Porsche A40, a także w wielu innych aplikacjach, w których wymagany jest pełny syntetyczny, benzyna i lekki olej napędowy do silników wysokoprężnych.
TECHNOLOGIA EXTRA TEN
HPR 5 wykorzystuje Penrite Extra Ten Technology w lepkości temperatur pracy oleju, która zapewnia lepszą ochronę przed zużyciem, lepsze ciśnienie oleju i mniejsze zużycie oleju w temperaturze pracy. Zapewnia dodatkową warstwę ochronną dla silników pracujących pod dużym obciążeniem, pracujących w wysokich temperaturach otoczenia lub wykazujących oznaki nadmiernego zużycia oleju
ZALETY
- EXTRA TEN zapewnia DODATKOWĄ WARSTWĘ ochrony silnika
- FULL ZINC pakiet dodatków cynku dla doskonałej ochrony silnika przed zużyciem
- NAJNOWSZA technologia olejowa zapewniająca mniejsze zużycie, szlam i osady na tłoku
- Zatwierdzony przez producenta OEM w celu zachowania gwarancji i specyfikacji producenta
- API Licencjonowane i zarejestrowane w celu zapewnienia gwarancji jakości
- WIĘKSZA ochrona silnika niż oleje klasy 5W-30
- OBNIŻA zużycie oleju w porównaniu do olejów 5W-30
- UTRZYMUJE ciśnienie oleju
- DŁUŻSZA żywotność silnika spowodowana zmniejszeniem osadów w wysokiej temperaturze silnika
- Dłuższa żywotność oleju syntetycznego
- Lepsza ochrona przy uruchamianiu
- Nadaje się do silników benzynowych, LPG i Diesla
- Bezpieczny dla motocykli z mokrym sprzęgłem
HOMOLOGACJE PRODUCENTA (OEM) I LICENCJE PRZEMYSŁOWE
- API Licensed
- MB-Approval 229.5
NAJWAŻNIEJSZE SPECYFIKACJE
- ACEA A3/B4
- API SJ
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- BMW LL-01
- BMW Longlife-01
- Chrysler MS-6395G
- Ford M2C153-G
- Ford M2C153-H
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-A
- Ford M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- GM 4718M
- GM-LL-B-025
- JASO MA
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Opel B 040 2095
- Porsche A40
- PSA B71 2296
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- Rover RES.22.OL.22
- VW 502 00
- VW 505 00
Odpowiedni do stosowania, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5