Enviro + 5W-40 to najwyższej jakości w pełni syntetyczny SAE 5W-40 olej silnikowy. Jest w pełni licencjonowany i zatwierdzony do serwisu gwarancyjnego dla GM / Holden (Dexos 2TM) i Mercedes Benz. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologii dodatków mid SAPS (popiół siarczanowy, fosfor i siarka) *
ENVIRO + 5W-40 posiada licencję API (American Petroleum Institute) na spełnienie specyfikacji SN zapewniających jakość i satysfakcję. Przekracza także europejskie specyfikacje ACEA C3.
Olej bazowy: W pełni syntetyczny Low-Mid SAPS.
Pojazdy: Samochody osobowe, lekkie samochody dostawcze
Nie jest zalecany do stosowania w motocyklach
Rodzaj paliwa: benzyna, olej napędowy, olej napędowy z DPF.
ZASTOSOWANIE
ENVIRO + 5W-40 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 i 8-cylindrowych z wieloma krzywkami, z wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, z doładowaniem i turbodoładowaniem.
ENVIRO + 5W-40 można stosować tam, gdzie producent określił oleje klasy SAE 5W-30, SAE 10W-30, SAE 0W-40 i SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie zalecane są API SN i poprzednie specyfikacje API SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001) oraz gdy ACEA A3 / B3 i A3 / B4 jest zalecane w latach modelowych poprzedzających 2010. Może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których producent określa ACEA C3 lub ACEA C2, oraz w silnikach LPG i Diesla, w których wymagany jest API CF lub wcześniejszy. Może być również stosowany jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje ACEA A1 / B1 (przestarzałe) i ACEA A5 / B5.
ENVIRO + 5W-40 nadaje się do stosowania w szerokiej gamie pojazdów, w tym silników benzynowych i lekkich silników wysokoprężnych, w tym z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego. Jako produkt zatwierdzony przez GM dexos 2TM jest zatwierdzony do obsługi gwarancyjnej większości aktualnych pojazdów z silnikami GM i Holden Diesel. Jest dopuszczony do użytku przez Mercedes Benz, gdzie wymagane jest MB 229.51, i może być stosowany w pojazdach Volkswagen, w których określony jest VW 502 00/505 00/505 01, a także w pojazdach Porsche, w których potrzebne jest Porsche A40. Nadaje się do stosowania tam, gdzie jest wymagane BMW Longlife-04, a także do stosowania w wielu innych markach takich jak:
- Alfa Romeo, Audi, BMW, Chrysler, Dodge
- Fiat, Ford, Holden, Jeep, Lamborghini
- Kia, Hyundai, Mercedes Mini, Mitsubishi, Nissan
- Opel, Peugeot, Porsche, Renault, SAAB
- Skoda, SsangYong, Tata, Toyota, VW
ZALETY
- Zatwierdzony przez producenta w celu zachowania gwarancji i specyfikacji pojazdu
- Licencjonowane przez API w celu zapewnienia jakości
- Najnowsza specyfikacja oleju silnikowego
- MAKSYMALNA ochrona przed zużyciem
- MINIMALNE tworzenie osadu
- ZMNIEJSZONE osady na tłoku
- Długie okresy między wymianami oleju silnikowego
- Doskonała ochrona urządzeń kontroli emisji, takich jak filtry DPF i katalizatory
- Doskonałe zachowanie lepkość nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych
- Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie podczas rozruchu
- Nadaje się do szerokiej gamy silników benzynowych i Diesla
HOMOLOGACJE PRODUCENTA (OEM) I LICENCJE PRZEMYSŁOWE
- API Licensed
- GM Dexos 2™ Licensed
- MB-Approval 229.51
NAJWAŻNIEJSZE SPECYFIKACJE
- ACEA C3
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- BMW LL-04
- BMW Longlife-04
- GM Dexos™ 2
- MB 229.31
- MB 229.51
- Porsche A40
- VW 502 00
- VW 505 00
- VW 505 01
Odpowiedni do stosowania, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje
- A3/B4 (PRIOR TO 2010)
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- ACEA C2
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5