SYNTIUM 7000 E 0W-30 4L
FORD, JAGUAR, VOLVO
pojemność : 4 litry
indeks : 18554019
rodzaj oleju : syntetyczny
SAE : 0W30
Spełnia wymogi norm : API SN, ILSAC GF-5, ACEA C2
Homologacja producenta (OEM) :
PSA B71 2312, Ford WSS-M2C950-A, Jaguar JLR.03.5007
.
Syntium 7000E 0W-30 firmy PETRONAS został opracowany specjalnie, aby spełnić wysokie wymagania silników wyczynowych, które wymagają smaru ACEA C2. Stworzono go za pomocą w pełni syntetycznej technologii smarów typu mid SAPS, aby zachować wydajność układów do obróbki następczej spalin i zapewnić oszczędność paliwa.
Syntium 7000E 0W-30 firmy PETRONAS jest olejem typu mid SAPS, który nadaje się do wszystkich rodzajów samochodów osobowych, w tym samochodów z silnikami benzynowymi i Diesla (wyposażone w układy do obróbki następczej spalin); działa w najtrudniejszych warunkach eksploatacji.
Doświadczenie zebrane przez firmę PETRONAS na torach F1 i podczas innych ważnych imprez samochodowych i zawodów umożliwiło opracowanie Syntium firmy PETRONAS: linii najnowocześniejszych środków smarnych, spełniających wymogi silników nowej generacji zarówno na torze, jak i na drodze.Uwaga: Należy zawsze sprawdzać zalecaną klasę lepkości i specyfikacje dla danego pojazdu w instrukcji użytkownika.
Właściwości i zalety:
- Większa oszczędność paliwa;
- Doskonała ochrona systemów obróbki następczej spalin i redukcja gromadzenia popiołu aż do 20%;
- Ograniczanie osadów w silniku oraz zużycia, ponieważ zapewnia maksymalną reakcję silnika;
- Smarowanie natychmiast po rozruchu — minimalizuje tarcie i zużycie związane z rozruchem;
- Wyjątkowa stabilność termiczna pozwalająca na przeciwdziałanie utlenianiu w wysokich temperaturach.
Specyfikacje i homologacje
Syntium 7000E 0W-30 firmy PETRONAS to w pełni syntetyczny olej, który spełnia, a nawet przewyższa poniższe wymogi:
Spełniony lub przewyższony wymóg:
API SN, ILSAC GF-5, ACEA C2
Spełnia lub przewyższa następujące wymogi producentów:
PSA B71 2312, Ford WSS-M2C950-A, Jaguar JLR.03.5007
PETRONAS opracowało technologię °CoolTech™ w celu zapobiegania nadmiernemu przegrzewaniu się silnika.
Technologia °CoolTech™
jest ukierunkowana na krytyczne strefy ciepła — części silnika narażone na nadmierną temperaturę wewnątrz silnika,
aby skutecznie przenosić nadmierne ciepło oraz regulować temperaturę,
chroniąc krytyczne elementy silnika przed uszkodzeniem i utratą wydajności.