| SMOOTH WELDING Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie. | | INTERNAL CABLE Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem. | | POST MOUNT DISC Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu. | | HFS – HYDRO FORMING SYSTEM Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie. | | PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi. | | X-TAPER HEADTUBE Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. |
| VPK Zawieszenie VPK (Virtual Pivot Kinematics – kinematyka wirtualnej osi): autorski projekt MERIDY tylnego zawieszenia z wirtualnym punktem obrotu. Zapewnia wyjątkową czułość i maksymalną neutralność napędu. Zawieszenie jest w pełni aktywne nawet podczas mocnego hamowania, a także ogranicza do minimum „bujanie” podczas pedałowania. | | LOCKOUT Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu. | | DOUBLE STOP Tylne zawieszenie często powoduje problemy z linką przerzutek (np. zapętlenie, ścieranie/tarcie, niepożądane zmiany przełożeń), które powstają w związku z jego pracą. Dzięki podwójnemu oporowi poprzez specjalne rękawy (Double Stop) MERIDA utrzymuje pożądaną długość przewodu bez zmian. | | DOWN TUBE EXIT Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury. | | 12-142 THRU-AXLE 12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna. | | 15-100 THRU-AXLE 15-mm oś thru-axle w przednim kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna. |
CENA KATALOGOWA: 10999 PLN NASZA CENA: 9899,10 PLN
Producent: | Merida | Rok produkcji modelu: | 2016 | Dla kogo: | Dla niego | Rama: | One-Forty 7-D-Single [27] BSC VPP A-Link R12 | Widelec: | Manitou Mattoc Expert 27-150 taper 15 | Damper: | FOX FLOAT DPS Performance | Ilość biegów: | 11 | Manetki: | SRAM GX | Przerzutka tylna: | SRAM GX 11 | Mechanizm korbowy: | SRAM S1000 24MM 175 BLK XSYNC 30 | Łańcuch: | Sram PCX1 | Zębatka: | XG 1150 10-42 | Hamulec przedni: | SRAM DB5 180 | Hamulec tylny: | SRAM DB5 180 | Przednia piasta: | Bearing disc-15 | Tylna piasta: | Bearing disc-12 11s | Obręcze: | SunRingle Helix TR27 | Ogumienie: | Schwalbe Hans Dampf 2.35 TSC 27/2.25 TSC 27 | Szprychy: | Black stainless | Kierownica: | Merida pro OS 760 R12 | Mostek: | MERIDA pro OS 5 | Siodło: | Prologo Scratch PRO 134 Tirox Lampre Team | Sztyca: | X-Fusion R16 HILO SLS 125mm | Pedały: | DH Comp | Rozmiar koła: | 27.5 " | Waga (wg producenta): | 13,4 kg | Kolor: | MATT BLACK/GREEN | Rozmiar ramy: | L-48cm |
|