Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 40,00 zł
- Narzędzia Google dla e-commerce Krzysztof Marzec
- 46,99 zł z dostawą
- 37,60 zł
- Narzędzia Google dla e-commerce, Krzysztof Marzec
- 44,59 zł z dostawą
- 9,42 zł
- Oscommerce tworzenie sklepów internetowych
- 19,41 zł z dostawą
Narzędzia Google dla e-commerce (6589720197)
Sprzedający ebookpoint
poleca 99,40%
|
3248
Opis
Narzędzia Google dla e-commerce (Ebook) |
Autor: Krzysztof Marzec |
Wydawca: Onepress |
Rok wydania: 2016 |
Liczba stron (w wersji papierowej): 208 |
ISBN: 978-83-283-3269-0 |
tel.32 230 98 63 w. 121, 188
fax.32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Helion.pl Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.
Krzysztof Marzec — absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.