NAPRAWA / REGENERACJA gnijącego gniazda / wtyczki DL501 w sterowniku automatycznej skrzyni biegów S-Tronic S Tronik:
- naprawa gniazda polega na wymianie wszystkich pinów, nie tylko tych uszkodzonych
- piny nie są z odzysku (stare) ale są NOWE zrobione z lepszego materiału niż oryginalne
- jeśli gniazdo jest wytopione to naprawa też jest możliwa
- w razie potrzeby do sterownika możemy dołączyć nową wtyczkę
Płyta zaworowa S-Tronic S Tronik
- naprawa błędu zaworów
- naprawa czujnika obrotów
- naprawa czujnika temperatury oleju
Naprawa przeprowadzana profesjonalnie i polega na wymianie całej wiązki (zdjęcie z boku naprawionej płyty)
Przewody najwyższej jakości powlekane srebrem w izolacji odpornej na 200C
Bmw E66 E60 6Hp19 / 6Hp21 - czujnik L1-L4:
- naprawa pozycjonera polega na wymianie całego elementu elektronicznego na NOWY i zalaniu go by sterownik wyglądał jak przed naprawą
- pozycjoner jest zalewany odpowiednia masą (nie rodem z Castoramy) co skutkuje skuteczna naprawą na lata i praktycznie niewidoczną ingerencją w sterownik
Możliwy jest też zakup samych zestawów naprawczych na innych aukcjach i samodzielna naprawa według porady umieszczonej w wyżej wskazanym filmie.
Naprawiamy / Regenerujemy tak by nie było widać śladów ingerencji w przeciągu jednego dnia by urządzenie wróciło na następny dzień i można było się dalej cieszyć sprawnym samochodem.
Do naprawy wysłać sam sterownik NIE OCIEKAJĄCY OLEJEM !!!!!
Używamy najlepsze na rynku narzędzia takie jak: Elektroniczny Mikroskop, Lutownice Wellera, Oscyloskopy, Zasilacze labolatoryjne, Uziemione stanowisko itd.. i nie dopuszczamy by pracowały upaprane w oleju.
Wysłać bez płyty HYDRAULICZNEJ !!!!!