Przed dokonaniem zakupu należy zapoznac się z treścią regulaminu sprzedaży (zamieszczony poniżej).
1. Dane identyfikacyjne i teleadresowe firmy:
RAMZA
Adam Jaśko
ul. Składkowskiego 12B/59
41-250 Czeladź
Organ, który zarejestrował działalnośc gospodarczą: Urząd Miasta Czeladź
Numer regon: 241658023
Numer NIP: 954-250-39-43
Adres e-mail: ramza_firma@onet.pl
Nr telefonu: 503635852
2. Zamówienie
Zamówienie następuje z chwilą klikniecia przez kupującego na potwierdzenie opcji "kup teraz"
(jak jest napisane w regulaminie allegro
http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php#rule7 ). Jest to zawarcie umowy między sprzedającym a kupującym.
Po złożeniu zamówienia należy podac wybrany sposób zapłaty i adres do wysyłki.
Najlepiej zrobic to poprzez wypełnienie formularza zakupu. Dane do wysyłki udostępniane są
sprzedającemu automatycznie przez system allegro (adres wysyłki można zmienic).
Dane te są potrzebne sprzedającemu wyłącznie do finalizacji transakcji i nie są wykorzystywane przez niego do innych celów. Więcej o danych w regulaminie allegro:
http://allegro.pl/country_pages/1/0/z1.php
Sposoby zapłaty:
a) bezpośredni przelew na konto firmowe ING
60 1050 1269 1000 0090 7478 3961
Adam Jaśko
ul. Składkowskiego 12B/59
41-250 Czeladź
b) przelew przez system PayU
c) pobranie - zapłata kurierowi przy odbiorze paczki
Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 3 dni roboczych od: zaksięgowania pieniędzy na koncie (opcja a) / wysłania przelewu przez PayU (opcja b) / zleceniu wysyłki pobraniowej (opcja c).
Koszty przesyłki są różne w zależności od wybranej opcji zapłaty i są podawane na każdej aukcji. Wysyłka odbywa się kurierem GLS.
3. Dowód zakupu
Do każdego zamówienia jest dodawany dowód zakupu – w domyśle paragon fiskalny. Jeśli kupujący życzy sobie otrzymac fakturę VAT, należy o tym poinformowac przy składaniu zamówienia i podac odpowiednie dane. Można również w terminie 7 dni odesłac paragon na adres firmy i otrzymac fakturę. Dowód zakupu należy zachowac, gdyż będzie on potrzebny w sprawach gwarancyjnych.
4. Gwarancja
Oferowany towar jest objęty 24-ro miesięczną gwarancją (liczona od daty na dowodzie zakupu). W przypadku awarii towaru proszę zadzwonic pod numer 503635852 lub napisac na adres ramza_firma@onet.pl . Towar należy odesłac na adres firmy (podany w punkcie 1.), dołączając dowód zakupu. Trafi on do serwisu, po naprawie zostanie odesłany do kupującego. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, nastąpi zwrot pieniędzy.
5. Zwroty
Jeśli kupujący chce zwrócic kupiony towar musi poinformowac o tym sprzedawce (np. telefonicznie lub przez e-mail) w terminie 10 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Od daty poinformowania o zwrocie kupujący ma 14 dni na odesłanie towaru do sprzedającego, następnie pieniądze zostaną zwrócone.