Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 82,00 zł
- Motoreduktor 235obr/min 24V 0,1N.m
- 90,99 zł z dostawą
- 250,00 zł
- motoreduktor 0,18kw./185V. 240ob/min.
- 269 zł z dostawą
- 18,24 zł
- Silnik krokowy 24V/2,4OHM/1,8deg(200)
- 34,23 zł z dostawą
Motoreduktor 24 obr/min 16kg.cm, 0,12A/230VAC (3496971491)
Sprzedający Discotech1
poleca 100,00%
|
339
Opis
2IK6GN-C 50k MOTOREDUKTOR Z SILNIKIEM INDUKCYJNYM |
prędkość obrotowa pod obciążeniem |
obr/min |
24 |
moment obrotowy |
kg.cm; N.m |
16; 1,5 |
moc mechaniczna na wale |
W |
6 |
napięcie zasilania, częstotliwość |
V / Hz |
230 / 50 |
prąd pobierany |
A |
0,12 |
kondensator (w zestawie z silnikiem) |
uF |
0,8 |
kierunek obrotów |
|
przełączany |
ułożyskowanie wału wyjściowego |
|
toczne kulkowe |
masa |
kg |
1,2 |
temperatura otoczenia |
st. C |
-20…40 |
przyrost temperatury |
st. C |
<75 |
hałas |
dB |
<50 |
Zastosowany silnik indukcyjny o prędkości obrotowej przed redukcją 1200 obr/min. Ta niewielka prędkość oraz brak szczotek i komutatora umożliwiają stosunkowo cichą pracę i zwiększają trwałość reduktora. W pokazanym motoreduktorze zastosowano przekładnię 50-krotną. Silnik posiada trzy przewody podłączeniowe i kondensator, co umożliwia łatwe przełączanie kierunku obrotów, np. pojedynczym przełącznikiem. Schemat połączeń na naklejce znamionowej silnika.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.