Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 12,01 zł
- Logistyka czasopismo nr 1-6/2009
- 22 zł z dostawą
- 5,99 zł
- Trolle czasopismo nr 1 z 2017 roku
- 12,98 zł z dostawą
- 9,99 zł
- Sens magazyn nr 1,5 z 2017 roku
- 19,98 zł z dostawą
Magazyn SOCIAL MEDIA MANAGER 1/2017 (7009527588)
Opis
MAGAZYN
SOCIAL MEDIA MANAGER
Stan bdb
Dla kogo „Social Media Manager” to obowiązkowa lektura?
- Social media managerów
- Pracowników agencji social media
- Specjalistów ds. marketingu
- Specjalistów zajmujących się różnymi dziedzinami marketingu, reklamy i promocji lub pracą z mediami – chcących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii i komunikacji w mediach społecznościowych
- Osób odpowiedzialnych za prowadzenie profili społecznościowych
- Właścicieli prowadzących własną działalność gospodarczą
- Managerów zawodowo odpowiedzialnych za promocję i kształtowanie wizerunku ważnych marek, instytucji oraz start-upów w mediach społecznościowych
- Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu najskuteczniejszych sposobów promocji i reklamy na Facebooku, Instargramie, YouTubie i Snapchacie
- Osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku social mediów, chcących nabyć sprawdzoną wiedzę i umiejętności
- Pasjonatów, którzy interesują się zagadnieniami mediów społecznościowych oraz marketingu i komunikacji w praktyce
- Osób, którzy chcą zdecydowanie zwiększyć swoją wartość rynkową.
SPIS TREŚCI 1/2017
1. 25 kreatywnych pomysłów na angażujące posty na Facebooku
2. Pierwsza płatna kampania reklamowa na Facebooku krok po kroku
3. Facebook Ads - najlepsze praktyki i optymalizacja działań reklamowych
4. Niestandardowe formy remarketingu na Facebooku
5. Narzędzia social media managera - przegląd subiektywny
6. Digital influenserzy - małe wielkie gwiazdy internetu
7. You Tube bez tajemnic
8. Jak łączyć skuteczność content marketingu z efektywnością social media? Praktyczny przewodnik dla social media managera
9. LinkedIn, czyli podstawa social sellingu
Ilość stron: 48
Wymiary: 17 x 25 cm
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.