Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604331847
gg Monika 38692513
gg Anna 44592445
e-mail: antykwariat@tezeusz.pl
Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 2202 0000 0001 9108 0703
ISBN: | 9788376830667 |
Wymiar: | 12.8x19.5cm |
Nr wydania: | 1 |
Seria: | - |
Ilość stron: | 264 |
Ocena: | - |
Waga: | 0,29 kg |
Indeks: | 62725201803KS |
Rok wydania: | 2013 |
Wydawca: | IFiS PAN |
Autor: | Jarecka Urszula |
Rodzaj okładki: | Miękka |
Stan: | Nowa |
Opis książki
W 2011 roku rozpoczęły się badania w ramach projektu grantowego „Luksusowa bieda. Społeczno-moralne aspekty konsumpcji”. Były one próbą odpowiedzi na pytania o moralne aspekty konsumpcji i konsumenckich aspiracji; o jednostkowa konceptualizację pojęć związanych z luksusem; o stopień kompatybilności subiektywnych wyznaczników luksusu i modeli luksusu projektowanych w tekstach kulturowych. Studia te miały przede wszystkim wymiar poznawczy; punktem wyjścia była tu świadomość i samoświadomość konsumencka w zakresie postrzegania własnych możliwości finansowych i potrzeb konsumpcyjnych, a także postrzegania obszarów luksusu w sferze konsumpcji.
Wybrane wyniki badań jakościowych, głównie wywiadów, a także analiza danych wtórnych przeprowadzona pod kątem rozwoju regionalnego w aspekcie instytucjonalnego radzenia sobie z biedą zostały zamieszczone w opracowaniu Luksus versus niedostatek. Społeczno-ekonomiczne tło konsumpcji (Wyd. IFiS PAN, 2013). (…) Natomiast przedstawione w niniejszej pracy rezultaty badań stanowią spojrzenie na problematykę konsumpcji z uwzględnieniem jej wymiaru społeczno-moralnego. Do analiz zostały wykorzystane przede wszystkim wybrane wyniki ankiety pocztowej; a także teksty kultury popularnej przybliżające kulturowe ujęcie wspomnianego zakresu zagadnień.
(ze „Wstępu)