|
WYROBY LAKIEROWE DLA PRZEMYSŁU SAMOCHODOWEGO INSTRUKCJA STOSOWANIA
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU FARBAMI I LAKIERAMI „CHEMIFARB" GLIWICE, str 108, stan db (podniszczona okładka)
ISBN
SPIS RZECZY 1. Wstęp 2. Przygotowanie powierzchni przed malowaniem 3. Magazynowanie wyrobów lakierowych oraz przygotowanie ich do malowania 4. Sposoby nanoszenia powłok lakierowych 4.1. Malowanie przez zanurzenie 4.2. Malowanie przez polewanie 4.3. Malowanie natryskiem 4.4. Malowanie w polu elektrostatycznym 5. Omówienie poszczególnych operacji lakierniczych 5.1. Gruntowanie 5.2. Szpachlowanie 5.3. Szlifowanie 5.4. Lakierowanie i malowanie 5.5. Polerowanie 6. Charakterystyka wyrobów lakierowych, stosowanych w przemyśle samochodowym, na bazie: 6.1. Żywic syntetycznych, a mianowicie: 6.1.1. podkładów (gruntów) 6.1.2. gruntoszpachlówek 6.1.3. kitów szpachlowych 6.1.4. szpachlówek natryskowych 6.1.5. emalii zewnętrznych 6.1.6. rozcieńczalników 6.2. Nitrocelulozy, a mianowicie: 6.2.1. podkładów (gruntów) 6.2.2. kitów szpachlowych 6.2.3. szpachlówek natryskowych 6.2.4. lakierów bezbarwnych 6.2.5. emalii zewnętrznych 6.2.6. rozcieńczalników 6.3. Asfaltów, a mianowicie: 6.3.1. podkładów 6.3.2. lakierów powierzchniowych 6.3.3. past głuszących 6.3.4. rozcieńczalników 6.4. Innych pomocniczych wyrobów lakierowych stosowanych w przemyśle samochodowym: 6.4.1. lakieru do zbierania pyłu Nr 40K 6.4.2. lakieru brązowego syntetycznego do zabezpieczenia części chromowanych w czasie transportu 6.4.3. pasty do szlifowania emalii i lakierów bezbarwnych nitrocelulozowych 6.4.4. pasty do polerowania emalii i lakierów bezbarwnych nitrocelulozowych 6.4.5. płynu do polerowania emalii i lakierów bezbarwnych nitrocelulozowych 6.4.6. masy do uszczelnienia rynienek deszczowych samochodów 7. Technologia malowania nowowyprodukowanych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, mikrobusów i ciągników 7.1. Technologia malowania samochodów osobowych 7.1.1. Technologia malowania samochodów osobowych oparta na zestawie wyrobów syntetycznych, schnących w temperaturach podwyższonych 7.1.2. Kombinowana technologia malowania przy zastosowaniu podkładów syntetycznych piecowych i wysokogatunkowych emalii nitrocelulozowych samochodowych, jako emalii wierzchnich 7.1.3. Kombinowana technologia malowania przy zastosowaniu podkładów syntetycznych piecowych i wysokogatunkowych emalii nitrocelulozowych kombinowanych, jako emalii wierzchnich 7.2. Technologia malowania samochodów ciężarowych 7.2.1. Technologia malowania oparta na zestawie wyrobów syntetycznych schnących w temp. podwyższonych i na powietrzu 7.3. Technologia malowania autobusów i mikrobusów 7.3.1. Technologia oparta na zestawie wyrobów syntetycznych schnących w temperaturze pokojowej 7.3.2. Kombinowana technologia malowania przy zastosowaniu podkładów syntetycznych, schnących w temp. pokojowej i wysokogatunkowych emalii nitrocelulozowych kombinowanych jako emalii wierzchnich 7.3.3. Kombinowana technologia malowania przy zastosowaniu podkładów syntetycznych, schnących w temp. pokojowej i jako emalii wierzchnich wysokogatunkowych emalii nitrocelulozowych samochodowych 7.4. Technologia malowania ciągników 7.5. Zakres stosowania poszczególnych technologii 8, Technologia malowania samochodów eksploatowanych 8.1. Technologia malowania samochodów eksploatowanych, na których wymalowanie uległo tylko lekkiemu skredowaniu bez śladów korozji i popękań 8.2. Technologia malowania samochodów eksploatowanych, na których zaobserwowano oznaki rdzewienia g. Ogólne uwagi dotyczące podstawowych urządzeń lakierni samochodów 10. Wytyczne bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej 11. Literatura . 12. Zestawienia tabelaryczne poszczególnych operacji malowania
Zapraszam na inne moje aukcje:
|
|