Konsola GAMEBOY ADVANCE SUPER MARIO BROS IPS V5 HD + Bateria Li-on 1800mAh USB C
Oryginalna, odnowiona wyposażona w najnowszy model ekranu IPS V5 konsola GAME BOY ADVANCE SUPER MARIO BROS. Wyświetlacz fabrycznie zespolony z przednią ramką, osadzony w metalowej obudowie zapewnia idealne skalowanie obrazu ( cały obraz widoczny bez jakichkolwiek zniekształceń ). Przednia ramka ekranu wykonana ze szkła laminowanego. Całość tworzy nie tyko idealnie działający ale też bardzo wytrzymały moduł ekranowy.
Ekran:
- Ekran LCD IPS V5
- Rozdzielczość wyświetlacza 720x480 HD
- Dostępne 4 tryby obrazu: zwykły + 3 tryby retro pikseli
- Wbudowane menu ustawień obrazu OSD .
- Regulowane podświetlenie ekranu - 15 poziomów jasności ( w standardowej wersji tej konsoli podświetlenie nie występuje ).
- 8 trybów kolorów.
- Bardzo dobre odwzorowanie kolorów.na poziomie 78%
- Szeroki kąt widzenia do 178 stopni.
- Funkcja włączania/wyłączania trybu FRM W przypadku nielicznych gier efekt obrazu będzie lepszy po włączeniu FRM. Dla większości gier, nie ma potrzeby włączania funkcjj FRM. Domyślnie FRM jest wyłączony.
Nowszy model płyty głównej z wbudowanym wzmacniaczem audio:
- Wzmacniacz audio redukuje szumy, oraz inne zniekształcenia audio, w efekcie dźwięk staje się czysty i przyjemny dla ucha.
Akumulator/Bateria o dużej (maksymalnej dostepnej dla ogniw tej wielkosci) pojemności 1800mAh.
- Zwyke baterie starczą na kilka do kilkunastu godzin pracy ( podswietlany ekran wymaga wiecej energii) dlatego akumulator wielokrotnego ładowania to nie tyko komfortowa ale równiesz oszczędne rozwiązanie.
Obsługuje wszystkie gry przeznaczone na konsole z serii Game Boy:
- Game Boy Advance, Game Boy Advance Sp, Game Boy Classic, Game Boy Pocket, Game Boy Color.
Dane techniczne:
Konsola GAME BOY ADVANCE SUPER MARIO BROS
- Model AGB - 001
- Waga: 0,4 kg
- Rozmiar wraz z opakowaniem 22,5 x 17,5 x 8 cm
- Kraj pochodzenia: Japonia
- Kolor: czerwony z fabrycznie nadrukowaną/namalowaną grafiką Super Mario Bros.
Menu OSD:
Jednoczesne naciśnięcie przycisków Select + L+ R przez minimum 1 sekundę, a następnie zwolnienie ich, aktywuje Menu OSD.
Gdy menu OSD aktywne naciśnięcie przycisku Select spowoduje zmianę ustawienia do regulacji.
Po dokonaniu wyboru ustawienia naciśnięcie R zwiększy pożądany efekt ( w przypadku zmiany jasności ), lub zmieni efekt na inny ( w przypadku pozostałych opcji ). Naciśnięcie L zmniejsza lub zmienia efekty.
Jasność ekranu możesz zmieniać na 3 sposoby:
- Za pomocą menu OSD.
- Trzymanie wciśniętego przycisku Select i naciśnięcie R - zwiększy jasność. Naciskaj L przy wciśniętym przycisku Select- zmniejszy jasność ekranu. Dodatkowa opcja zmiany jasności przydaje się szczególnie w czasie gry w grę o zmiennej jasności obrazu.
- Jasność ekranu oraz tryb kolorów można również zmieniać za pomocą dczujników dotykowych umieszczonych:
- Pierwszy - za obudową nad ekranem. W środkowej części konsoli nieco z lewej strony. Dłuższe dotknięcie czujnika spowoduje zmianę trybu kolorów.
- Drugi - za obudową pod ekranem. Pod literą E napisu GAME BOY ADVANCE. Krótkie dotknięcie czujnika spowoduje zmianę jasności ekranu.
Umiejscowienie czujników sprawia, że podświetlenie bez trudu można regulować nawet w trwania rozgrywki (operowania innymi przyciskami).
Przywracanie ustawień fabrycznych ekranu:
Gdy kursor znajduje się na polu FRM wciśnięcie Select spowoduje wyświetlenie opcji przywracania ustawień fabrycznych ekranu. Aby przywrócić ustawienia wystarczy wcisnąć L lub R a następnie Select. Spowoduje to ponowną kalibrację wyświetlanego obrazu oraz zresetuje ustawienia Menu OSD. Wciśnięcie przycisku Select po pojawieniu się opcji resetu spowoduje powrót do Menu OSD z kursorem umieszczonym na pierwszym polu ustawień ( Brightness).
Efekt Retro Pixeli:
Chociaż w niektórych grach trudno go zauważyć bez powiększania obrazu. To nowość dzięki której obraz nabiera retro stylu. Do wyboru są 4 poziomy:
- Zwykły - brak uwydatnionych pikseli.
- Retro piksele jak w pierwszych ekranach konsoli GBA.
- Większe uwydatnienie.
- Maksymalne uwydatnienie 9 pikseli tworzy 1 większy.
Tryb koloru:
W przypadku kiedy zajdzie potrzeba uwydatnienia niektórych elementów rozgrywki wystarczy dopasować odpowiedni tryb kolorów.
Bateria/Akumulator:
- Wyposażona w wysokiej jakości litowo-jonowy fabryczne nowy akumulator ( umieszczony w miejscu baterii) znacznie poprawia komfort użytkowania, a ponieważ ma on nieco większe napięcie 3,7V od Baterii AA 3V zapobiega spadkom napięcia w obwodzie elektrycznym konsoli.
- Ładowanie baterii odbywa się za pomocą standardowej ładowarki 5V od np: smartfona. Kabel zasilania podłącza się za pomocą umieszczonego w umieszczonego w klapie baterii otworu (potr USB C). Stan naładowania baterii sygnalizuje umieszczona na module sterowania dioda:
- Zielona - bateria naładowana.
- Czerwona - bateria rozładowana.
Oferta zawiera:
- Odnowiona konsola GAME BOY ADVANCE SUPER MARIO BROS z ekranem IPS V5 + Bateria wielokrotnego ładowania