Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 264,60 zł
- Komunikacja wizualna
- 274,59 zł z dostawą
- 46,81 zł
- SIŁA KOMUNIKACJI
- 67,80 zł z dostawą
- -12% 79,90 zł
- 69,90 zł
- Książka papierowa Planer Warzywnika infouprawa Uprawa Warzyw Ogrodnika
- 79,89 zł z dostawą
Komunikacja wizualna (6569969314)
Sprzedający nie jest już aktywny
Opis
Komunikacja wizualna
Autor: Monika BronowiczIlość stron: 132
Oprawa: miękka
Format: 14.5x20.5 cm
Data wydania: 2014
Wydawca: Astrum
EAN: 9788372776938
Pierwsza część książki zatytułowana „komunikacja wizualna” obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem.
Druga część książki nosi tytuł „Public Relations” i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych.
Kolejna część – „Reklama” – skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają.
Ostatnia część – ”Branding„ – obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.
Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akadamicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.
Jak nie płacić za dostawę?
- Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa
- Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji i zapłacić tylko raz
za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka | |
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk |
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.