Kocham Czytać. Zeszyt 15. Sylaby 13 (CI, Ć, DZI, DŹ)
Jagoda Cieszyńska
Ilustracje: Łukasz Zabdyr
„W wyrazach takich jak ćma i ciastko czy dźwig i dziadzio podawanie reguł zapisu nie spełnia swojej funkcji, bowiem dzieci powinny uczyć się czytać na drodze naturalnych połączeń słuchowych i wzrokowych. Chodzi bowiem o to, by dziecko nie przywoływało reguły podczas czytania i pisania, ale wykonywało te czynności automatycznie. Wówczas możliwe będzie odczytywanie sensu, czyli czytanie ze zrozumieniem. Czytając dziecku sylaby, należy zwiększyć natężenie głosu podczas realizacji spółgłosek tak, aby dziecko zwróciło uwagę na jednakowe brzmienie głosek”. [Ze wstępu Autorki]
TOWAR Z DEFEKTEM*
* Książki uległy uszkodzeniom, najczęściej w czasie transportu w większości mają defekt oprawy (pogięte rogi, zarysowania na pierwszej lub drugiej stronie okładki, ślady kleju po naklejce z ceną lub naklejoną etykietę z ceną, itp.)
Nie sprzedajemy książek wybrakowanych, podartych czy też uszkodzonych w taki sposób, by miało to realny wpływ na możliwość normalnego korzystania z nich.