Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 4700,00 zł
- Klimatyzacja GREE Fairy Dark 5,2 kW
- 4920 zł z dostawą
- 4300,00 zł
- Klimatyzacja GREE Lomo Luxury Plus 5,2 kW
- 4520 zł z dostawą
- 10 000,00 zł
- HAIER JADE PLUS KLIMATYZATOR 5,2 kW ZESTAW
- 10159 zł z dostawą
KLIMATYZACJA KAISAI FOCUS 5,1/5,2 KW HIT SEZONU (6077838745)
Sprzedający MTM3
poleca 98,70%
|
77
Opis
ul.Młodnicka 52C
Pracujemy w godzinach:
PN-PT: 8-17, SOB 9-14
Zadzwoń do nas:
(22) 353 11 11(22) 353 22 22
(22) 216 73 16
Napisz do nas:
biuro@firmamtm.pltomasz@firmamtm.pl
daniel@firmamtm.pl
marlena@firmamtm.pl
kamil@firmamtm.pl
monika@firmamtm.pl
24 godzin od momentu
zaksięgowania należności
na naszym koncie bankowym
lub wyboru pobrania.
Wszystkie paczki są starannie
i solidnie zabezpieczone.
Dodatkowo ubezpieczamy
je na wartość towaru.
Klimatyzator ścienny KAISAI KFU-18HRF (5,1/5,2 KW) - 8%
Producent | Kaisai |
Zastosowanie | Biuro, Dom, Firma, Hala produkcyjna, Lokale usługowe, Mieszkanie, Pomieszczenia inne, Pomieszczenia socjalne, Pracownia, Warsztat |
Rodzaj urządzenia | Klimatyzator ścienny |
Wysyłka / termin realizacji | 24h |
Seria FOCUS to połączenie estetycznego wyglądu, pełnej automatyki, sterowania bezprzewodowego i atrakcyjnej ceny.
ZESTAW: 1 x jednostka wewnętrzna + 1 x jednostka zewnętrzna + 1x pilot zdalnego sterowania.
Stawka VAT 8% obowiązuje TYLKO przy zakupie urządzenia wraz z instalacją. Dotyczy jedynie osób prywatnych, spełniających warunki art. 41 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Podana cena NIE ZAWIERA kosztów montażu. Koszty montażu ustalane są indywidualnie, w zależności od potrzeb Klienta.
KAISAI w swoich klimatyzatorach stosuje pro-ekologiczne czynniki chłodnicze, co pomaga chronić warstwę ozonową, a cały proces od wytworzenia produktu aż po jego degradację jest przyjazny środowisku naturalnemu.
Klimatyzatory KAISAI są produkowane przez międzynarodowy koncern MIDEA na bazie wspólnego przedsięwzięcia, według zasad ODM (Original Design Manufacturing) i uwzględniają specyfikę i tradycje polskiego rynku HVAC oraz wymogów UE w zakresie efektywności energetycznej.
MIDEA to jeden z czołowych dostawców branżowych z ponad 40-letnim doświadczeniem w skutecznym wprowadzaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych na potrzeby wielu światowych rynków. W efekcie wieloetapowych prac badawczych i rozwojowych, powstała szeroka gama wysokiej jakości produktów klimatyzacyjnych sygnowanych marką KAISAI, które charakteryzują się doskonałymi parametrami technicznymi, potwierdzonymi licznymi certyfikatami w zakresie wydajności, bezpieczeństwa oraz ekologii.
Produkcję urządzeń wykorzystujących energooszczędną technologię inverterową oparto na komponentach japońskiej marki Toshiba, co stanowi gwarancję niezawodności w warunkach zakładających ciągłą i stabilną pracę klimatyzatora.
KAISAI oferuje produkty spełniające postanowienia unijnego planu działania 20/20/20 oraz wytyczne dotyczące klimatyzatorów zawarte w Dyrektywie Ekoprojektu (ErP). Energooszczędne rozwiązania wprowadzone w urządzeniach klimatyzacyjnych marek KAISAI wynikają nie tylko z wyżej wymienionych wymogów, ale również stanowią dowód na silne zaangażowanie koncernu Midea w ideę wytwarzania produktów przyjaznych dla Środowiska naturalnego ECO.
Klimatyzatory KAISAI KFU-18HRF seria FOCUS ze względu na swoje małe wymiary, dużą wydajnością oraz cichą pracą, mają zastosowanie w mieszkaniach, domach, biurach i niedużych punktach usługowych. Klimatyzatory KAISAI mogą być stosowane zarówno do chłodzenia, jak i ogrzewania pomieszczeń. KAISAI stosuje pro-ekologiczne czynniki chłodnicze, które pomagają chronić warstwę ozonową. Użytkownik ma do wyboru jeden z kilku trybów pracy: chłodzenie, osuszanie, grzanie i wentylacja pomieszczenia.
Ogólne cechy klimatyzatorów KAISAI serii FOCUS:
- AUTOMATYCZNY RESTART - jeśli ze względu na przerwę w dostawie prądu klimatyzator wyłączy się, po powrocie do zasilania automatycznie powróci do pracy w ostatnio używanej funkcji.
- TRYB NOCNY - ta funkcja umożliwia automatyczne zwiększenie lub zmniejszenie temperatury o 1°C na godzinę przez pierwsze 2 godziny pracy, następnie utrzymuje dany poziom przez 5 godzin, a potem wyłącza się. Ta cecha powoduje zarówno oszczędność energii jak i komfort podczas pracy nocnej.
- FILTR Z WĘGLEM AKTYWNYM - filtr ten składa się z powłoki Aktywnego Węgla i warstwy Włókien Elektrostatycznych. Węgiel Aktywny eliminuje niektóre rodzaje odorów, jak np. amoniak (NH3) i dezaktywuje niebezpieczne gazy chemiczne jak formaldehyd(HCHO). Przez tworzenie elektrody dodatniej na powierzchni filtra, warstwa Włókien Elektrostatycznych zatrzymuje drobne cząsteczki kurzu, dymu i sierści zwierzęcej aby zapobiec wystąpieniu reakcji alergicznych.
- PRACA TURBO - dzięki tej funkcji klimatyzator zwiększy moc chłodniczą lub grzewczą, gwałtownie ochłodzi lub ogrzeje pokój i uzyska pożądaną temperaturę w najkrótszym czasie.
- WYŚWIETLACZ LCD - panel sterowania jednostki wewnętrznej stosuje wyświetlacz LCD.
- REKOMPENSATA TEMPERATURY - dzięki tej funkcji można uwzględnić różnice temperatury w pomieszczeniu np. pod sufitem i przy podłodze.
Gwarancja: 3 lata (z możliwością przedłużenia do pięciu lat).
NA TERENIE WARSZAWY PROMOCYJNE CENY NA MONTAŻ KLIMATYZACJI
Montaż podstawowy tylko 800 zł. netto!!!
ZADZWOŃ I UMÓW SIĘ NA OGLĘDZINY Z TECHNIKIEM.
Dane Techniczne
Jednostka wewnętrzna | |
Przepływ powietrza | od 480 do 750 m³/h |
Poziom ciśnienia akustycznego | od 32 do 44 dB(A) |
Poziom mocy akustycznej | 56 dB(A) |
Temperaturowy zakres nastawy urządzenia | +17/+30°C |
Wymiary jedn. wew. (wys. x szer. x gł.) | 275x940x205 mm |
Waga jedn. wewnętrznej | 9 kg |
Regulaja kierunku nawiewu w pionie | tak, automatyczna |
Regulacja kierunku nawiewu w poziomie | tak, ręczna |
Wyświetlacz temperatury | tak |
Filtr mechaniczny, przeciwpyłowy | tak |
Filtr weglowy, przeciwzapachowy | tak |
Jednostka zewnętrzna | |
Wydajność chłodzenie | 5,1 kW |
Wydajność grzanie | 5,2 kW |
Pobór mocy | chłodzenie 1,78 kW, grzanie 1,5 kW |
Klasa energetyczna | A++ |
SEER | 6,1 |
SCOP | 5,1 |
Poziom ciśnienia akustycznego | 59 dB(A) |
Poziom mocy akustycznej | 65 dB(A) |
Temperaturowy zakres nastawy urządzenia | od -15°C do +50°C |
Maksymalna długość instalacji freonowej | 30 m |
Maksymalna różnica wysokości pomiędzy jednostkami | 20 m |
Średnica rur freonowych ciecz/gaz | 6,35 mm / 12,70 mm |
Czynnik chłodniczy | R410A |
Zasilanie | 220-240 V / 50 Hz |
Wymiary jedn. zew. (wys. x szer. x gł.) | 590x760x285 mm |
Waga jedn. zewnętrznej | 34,5 kg |
Pilot - funkcje | |
Timer | tak |
Tryb pełnej mocy | tak |
Tryb ustawień nocnych | tak |
Blokada ustawień | tak |
Zasilanie bateryjne | tak, AAA - 2 szt. |
. | Specyfikacja techniczna oparta na danych Producenta. Producent zastrzega sobie prawo do zmian. |
Wykonujemy również niezbędne przeglądy techniczne.
WARUNKI GWARANCJI - KLIMATYZACJA KAISAI
Niniejsza gwarancja dotyczy kompletnych urządzeń klimatyzacyjnych marki KAISAI zwanych dalej urządzeniami, zakupionych w EURO-CLIMA Sp. z o.o. lub poprzez Sieć Dystrybucyjną. Niniejsza gwarancja dotyczy kompletnych urządzeń marki KAISAI zakupionych i zamontowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Obowiązki Gwaranta wynikające z niniejszej gwarancji jakości wykonuje Sprzedawca wymieniony w karcie gwarancyjnej w rubryce –Dane Sprzedawcy/Gwaranta. Sieć Dystrybucyjna (w skrócie: SD) - to firma zarejestrowana w bazie firm dystrybucyjnych firmy EURO-CLIMA Sp. z o.o. posiadająca niezbędne kwalifikacje do wykonywania montażu, obsługi, konserwacji, naprawy i pomiarów kontrolnych urządzeń klimatyzacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sprzedawca niniejszym udziela na własne ryzyko i we własnym imieniu gwarancji na sprzedawane urządzenia oraz zobowiązuje się wykonywać we własnym imieniu i na własną odpowiedzialność wszelkie zobowiązania gwarancyjne na urządzenia. Szczegółowy zakres i warunki gwarancji określają dalsze postanowienia Karty Gwarancyjnej.1. Okres gwarancji
1.1 Niniejsza gwarancja jakości obejmuje wyłącznie produkt. Gwarancja jakości nie obejmuje instalacji czynnika chłodniczego, skroplin, zasilania i sterowania jak również innych usług wykonywanych przez instalatora.1.2 Gwarancja jakości na produkt przysługuje w okresie 36 miesięcy od dnia zakupu.
1.3 Gwarancja obejmuje bezpłatne części zamienne w okresie 36 miesięcy, od daty sprzedaży urządzenia, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w rozdziale 3 pkt 3.1 niniejszych warunków. Koszt weryfikacji usterki, wymiany części, dojazdu itp. ponosi Sprzedawca
1.4 W pozostałych przypadkach gwarancja na urządzenia wynosi 12 m-cy od daty sprzedaży. Niespełnienie wymogów określonych w rozdziale 3 pkt. 3.1 niniejszych warunków po upływie 12 m-cy od daty sprzedaży powoduje utratę gwarancji.
1.5 Istnieje możliwość wydłużenia okresu gwarancji na urządzenia do 60 miesięcy. Szczegóły w SD.
2. Zakres gwarancji
2.1 Gwarancją objęte są usterki urządzenia spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.2.2 Do wykonywania montażu, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych urządzeń uprawnione są wyłącznie firmy SD. Status SD wraz z ważnym certyfikatem wydanym przez firmę Euro-Clima Sp. z o.o. upoważnia firmę do montażu, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych urządzeń marki KAISAI.
2.3 Przez naprawę rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją, niezależnie od ilości części wymienionych przy jednej naprawie.
2.4 Niniejsza gwarancja będzie respektowana przez SD (działające w imieniu Euro-Clima Sp. z o.o) wyłącznie po łącznym przedstawieniu przez Nabywcę urządzenia /zwanego dalej Klientem/:
a) czytelnie i poprawnie wypełnionej (bez skreśleń, poprawek) Karty Gwarancyjnej zawierającej:
- zestawienie urządzeń wraz z numerami seryjnymi poszczególnych produktów,
- dane i pieczęć Sprzedawcy,
- dane i pieczęć Instalatora,
- datę sprzedaży,
- dane użytkownika,
- datę uruchomienia produktu,
- opis uszkodzenia,
- zamawiana część,
- poświadczenie daty wykonania płatnych przeglądów, dokonywanych przez DS przez okres trwania gwarancji, na zasadach określonych w rozdziale 3,
2.5 Urządzenia o wadze powyżej 10 kg naprawiane będą na miejscu u Klienta. W pozostałych przypadkach/waga poniżej 10 kg/ koszt dostawy i odbioru urządzenia z punktu serwisowego ponosi Klient.
2.6 Warunkiem wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji w okresie 36 miesięcy jest dokonywanie przeglądów technicznych przez SD na zasadach określonych w rozdziale 3,
2.7 SD może odmówić Klientowi nieodpłatnej naprawy w przypadku: stwierdzenia niezgodności danych w dokumentach z danymi na sprzęcie, naruszenia plomb, naruszenia
postanowień zawartych w Warunkach Gwarancji.
2.8 Wady ujawnione w okresie trwania gwarancji będą usuwane w terminie 15 dni roboczych od daty złożenia pisemnego powiadomienia o ich wystąpieniu.
2.9 W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, okres naprawy ulega przedłużeniu o czas potrzebny na sprowadzenie części zamiennych.
2.10 W celu zgłoszenia usterki Klient jest zobowiązany powiadomić pisemnie lub mailowo o ujawnionych wadach SD niezwłocznie po ich wykryciu. Powiadomienie
musi zawierać:
a) dane zgłaszającego (telefon, osoba odpowiedzialna),
b) nr karty gwarancyjnej,
c) nr fabryczny urządzenia / urządzeń,
d) data sprzedaży urządzenia,
e) opis usterki urządzenia,
f) potwierdzenie o realizowanych cyklicznych przeglądach technicznych ,
g) adres miejsca zamontowania urządzenia.
2.11 W przypadku gdy Klient nie umożliwia dokonania wymiany uszkodzonej części sprzętu przez okres dłuższy niż 8 tygodni od powiadomienia o gotowości
do dokonania naprawy zastrzega się prawo do anulowania zgłoszenia.
2.12 Wszelkie produkty i części, które zostały wymienione podczas naprawy stają się własnością gwaranta.
3. Gwarancyjne przeglądy techniczne
3.1 Gwarancja na urządzenie obowiązuje pod warunkiem dokonywania cyklicznych płatnych przeglądów technicznych urządzenia przez SD. Przeglądy techniczne urządzeń muszą odbywać się co najmniej dwa razy w roku i być poświadczone wpisem w Karcie gwarancyjnej.3.2 Przeglądy techniczne muszą odbywać się przed sezonem letnim /w marcu, kwietniu lub maju/oraz przed sezonem zimowym/we wrześniu, październiku lub listopadzie/.
3.3 Okres pomiędzy kolejnymi przeglądami nie może być krótszy niż 5 miesięcy i dłuższy niż 7 miesięcy.
3.4 Przeglądy techniczne przeprowadzane przez SD są w całości odpłatne, a ich koszty pokrywa Klient. Odpłatność wynika z cennika Sprzedawcy/Instalatora SD.
3.5 W przypadkach uzasadnionych warunkami eksploatacyjnymi urządzeń, DS w porozumieniu z Klientem wyznaczy dodatkowe obowiązkowe przeglądy gwarancyjne, które będą miały charakter przeglądów obowiązkowych, warunkujących wykonywanie uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji. W przypadku braku porozumienia decyzja DS w tym
zakresie jest ostateczna.
3.6 Odpowiedzialność za przestrzeganie terminów przeglądów spoczywa na Kliencie.
3.7 Klient jest zobowiązany zapewnić odpowiedni dostęp do urządzenia. Wszelkie koszty związane z udostępnieniem urządzenia pokrywa Klient.
3.8 Wszystkie przeglądy techniczne powinny być odnotowane przez Gwaranta w Karcie Gwarancyjnej.
4. Wyłączenie odpowiedzialności gwaranta
4.1 Gwarancja jakości nie obejmuje :a) braku prawidłowego działania lub uszkodzeń produktu spowodowanych nieprawidłowym montażem, niezgodnym z instrukcją obsługi oraz instrukcją instalacji
b) braku prawidłowego działania lub uszkodzeń produktu spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub nadużywaniem produktu, niedbałością użytkownika lub stosowaniem i użytkowaniem produktu niezgodnie z instrukcją obsługi, albo przepisami bezpieczeństwa, jak również stosowaniem niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np.filtrów),
c) braku prawidłowego działania lub uszkodzenia produktu spowodowanego naprawami, przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi dokonywanymi samodzielnie lub przez podmiot
do tego nieuprawniony.
d) instalacji czynnika chłodniczego oraz uszkodzeń produktu powstałych na skutek jej niewłaściwego wykonania,
e) instalacji odprowadzania skroplin oraz uszkodzeń produktu powstałych na skutek jej niewłaściwego wykonania,
f) instalacji zasilania elektrycznego oraz uszkodzeń produktu powstałych na skutek jej niewłaściwego wykonania lub awarii,
g) mechaniczne i termiczne uszkodzenia produktu spowodowane działaniem lub zaniechaniem użytkownika, powstałe na skutek:
- niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi,
- niewłaściwej instalacji zasilania energetycznego i/lub zakłóceń jej fukcjonowania,
- transportu i/lub składowania , o ile czynności te dokonał użytkownik we własnym zakresie.
i) płatne czynności konserwacyjne
j) braku prawidłowego działania lub uszkodzenia produktu powstałe na skutek: pożaru, powodzi, uderzenia pioruna, innych klęsk żywiołowych, zdarzeń losowych nie mających związku z działaniem produktu, korozji powstałej na skutek montaży w miejscu narażonym na oddziaływanie szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, nieprawidłowego napięcia zasilającego, wojny, zamieszek i innych czynników zewnętrznych,
k) uszkodzeń spowodowanych błędnym doborem produktu,
l) roszczeń użytkownika z tytułu parametrów technicznych produktu, o ile są zgodne z informacjami podanymi przez producenta.
4.2 Wszelkie wadliwe elementy produktu, których wymiany dokonano w ramach naprawy gwarancyjnej stają się własnością gwaranta. Pełniący obowiązki gwaranta
odbiera te części od użytkownika, wpisując o tym wzmiankę do protokołu awarii.
4.3 Gwarant nie odpowiada wobec użytkownika za utratę ,uszkodzenie lub zniszczenie produktu wynikłe z innych przyczyn niż wady tkwiące w produkcie, jak również inne szkody spowodowane wadami takiego produktu, w szczególności nie odpowiada za utracone korzyści.
4.4 W przypadku gdy Klient jest konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego/ Dz.U. Nr. 141,poz.1176 z póżn. zm/, niniejsza gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową
4.5 Warunkiem zachowania gwarancji jest dokonywanie wszelkich napraw i przeglądów wyłącznie przez DS.
4.6 Decyzja DS w zakresie zasadności zgłoszenia reklamacyjnego jest decyzją ostateczną.
4.7 Przedstawiciele DS , którzy sprzedali urządzenia, nie ponoszą odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli ich działalność zostanie zakłócona nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły wyższej.
4.8 W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych Klient ponosi koszty związane z wykonanymi czynnościami.
4.9 Zgłoszenia gwarancyjne są rozpatrywane według warunków gwarancji obowiązujących w czasie sprzedaży urządzenia.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.