Sprzedam instrukcje obsługi motocykli MZ ES 175/1, MZ ES 250/1 i ES300 "JASKÓŁKA".
Jest to opracowana przeze mnie na podstawie oryginalnej instrukcji książka. Nie narusza regulaminu Allegro.
Opracowanie zajęło mi sporo czasu dlatego instrukcja posiada mój znak wodny.
Nie kupuj kradzionej kserokopii, tu kupisz oryginał !!!
SPIS TREŚCI
- 1, Dane techniczne,
- 1.1., Silnik,
- 1.2., Gaźnik,
- 1.3., Instalacja elektryczna,
- 1.4., Skrzynia przekładniowa,
- 1.5, Przeniesienie mocy,
- 1.6, Zespół jezdny,
- 1.7, Wymiary,
- 1.8, Pojemności,
- 2, Opis,
- 2.1, Silnik,
- 2.2, Sprzęgło, napęd wstępny, skrzynia przekładniowa,
- 2.3, Gaźnik,
- 2.4, Filtr powietrza,
- 2.5, Instalacja elektryczna,
- 2.6, Szybkościomierz z napędem,
- 2.7, Rama,
- 2.8, Podstawa centralna,
- 2.9, Zawieszenie z wahaczem i amortyzatorami,
- 2.10, Wahacz tylny z amortyzatorami,
- 2.11, Osie i koła,
- 2.12, Hamulce,
- 2.13, Siodło kierowcy i pasażera lub siodło bliźniacze (kanapa),
- 2.14, Zamki zabezpieczające,
- 2.15, Błotnik tylny,
- 2.16, Osłony boczne,
- 2.17, Napęd tylnego koła,
- 2.18, Zbiornik paliwa z kurkiem paliwowym,
- 3, Materiały pędne, oleje i smary,
- 3.1, Paliwo,
- 3.2, Olej silnikowy,
- 3.3, Mieszanka (stosunek paliwa i oleju),
- 3.4, Oleje do przekładni i napędu,
- 3.5, Smary do zespołu jezdnego,
- 3.6, Napełnianie amortyzatorów,
- 4, ….. a teraz właściwa jazda,
- 4.1, Przygotowanie do jazdy,
- 4.2, Uruchomienie – start,
- 4.3, Jazda,
- 4.4, Zmiana biegów na trasach górskich,
- 4.5, Zatrzymywanie,
- 5, Docieranie i jazda ekonomiczna,
- 6, Konserwacja,
- 6.1, Silnik i skrzynia przekładniowa,
- 6.1.1, Regulacja sprzęgła,
- 6.1.2, Sprawdzenie stanu oleju w skrzyni przekładniowej,
- 6.1.3, Zmiana oleju w skrzyni przekładniowej,
- 6.1.4, Usuwanie „nagaru” z kanału wydechowego,
- 6.1.5, Usuwanie „nagaru” z tłumika,
- 6.1.6, Gaźnik,
- 6.1.7, Filtr powietrza,
- 6.1.8, Tłumik odgłosów ssania,
- 6.1.9, Kurek paliwa i filtr,
- 6.2, Instalacja elektryczna,
- 6.2.1, Prądnica,
- 6.2.2, Styki przerywacza,
- 6.2.3, Regulator, cewka zapłonowa i łączówka,
- 6.2.4, Świeca zapłonowa,
- 6.2.5, Ocena świec z ich wyglądu zewnętrznego,
- 6.2.6, Końcówka świecy,
- 6.2.7, Akumulator ołowiowy,
- 6.3, Zespół jezdny,
- 6.3.1, Zwis łańcucha,
- 6.3.2, Smarowanie łańcucha,
- 6.3.3, Zużycie łańcucha,
- 6.3.4, Równobieżność kół,
- 6.3.5, Regulacja i czyszczenie hamulców,
- 6.3.6, Regulacja światła hamowania – „Stop”,
- 6.3.7, Ciśnienie powietrza w ogumieniu,
- 6.3.8, Montaż ogumienia,
- 7, Obsługa zapobiegawcza,
- 8, Przygotowanie motocykla do dłuższego przestoju,
- 9, Gdzie leży przyczyna usterek w pracy motocykla?,
- 9.1, Silnik nie daje się uruchomić,
- 9.2, Czerwona lampka kontrolna nie gaśnie przy wyższych obrotach,
- 9.3, Silnik pracuje nierównomiernie,
- 9.4, Silnik nie reaguje na zwiększanie dawkowania mieszanki,
- 9.5, Zużycie paliwa zbyt duże,
- 9.6, Akumulator nie utrzymuje napięcia,
- 9.7, Żarówki nie palą się,
- 9.8, Ocena świec z ich wyglądu zewnętrznego,
- 9.9, Uszkodzenie ogumienia,