Przesyłka kurierska | 12zł |
Pobranie Kurierskie | 17zł |
Odbiór osobisty | 0zł |
Kupujący zapoznał się i akceptuje regulamin zawarty na stronie o mnie.
Jeżeli Twoje auto znajduje się na liście nie oznacza to, że część na pewno będzie pasować. Katalog określa występowanie części w danej wersji samochodu, podane zakresy roczników podają date produkcji modelu a nie zastosowania w nim części. Niejednokrotnie występuje dwa lub więcej typów w tym samym modelu. Skontaktuj się z Nami, aby rozwiać wątpliwości.
Napinacz jest montowany fabrycznie i posiada zeszlifowane logo audi vw ( jak wiemy te marki zastrzegają sobie własne loga ) Jeżeli budzi to państwa wątpliwości proszę o kontakt z dystrybutorem INA na Polskę gdzie potwierdzą wiarygodność sprzedawanego przez nas przedmiotu. Towar oczywiście oryginalnie zapakowany w opakowanie firmowe INA
|
Napinacz paska wieloklinowegoINA
Do samochodów marki: Audi VW (szczegóły zastosowania w tabeli poniżej)
Posiady również w ofercie paski wieloklinowe BOSCH / CONTITECH / GATES |
||
Napinacz paska jest elementem, który służy do utrzymania właściwego naciągu w przekładni pasowej. Przekładnie pasowe są szeroko stosowane w motoryzacji do przenoszenia stosunkowo niedużych momentów obrotowych. Są znacznie cichsze, tańsze i nie wymagają smarowania w przeciwieństwie do przekładni złożonych z kół zębatych.
Przekładnia pasowa do sprawnego działania potrzebuje odpowiedniego naciągu pracujących w niej pasków. Niegdyś paski napinano ręcznie w jednej pozycji, a następnie podczas eksploatacji należało je w określonych okres czasu regulować. Problem ten zlikwidowano poprzez zastosowanie napinaczy, które na bieżąco regulują luz na pasku.
Uszkodzenie napinacza objawia się charakterystycznym piskiem z komory silnika, który wywołuje ślizgający się pasek. Czasem poślizg jest tak duży, że nie ma możliwości przekazania odpowiedniego momentu i urządzenie napędzane przekładnią pasową po prostu nie działa. W takim wypadku napinacz należy wymienić na nowy.
Niemieckie przedsiębiorstwo INA, założone przez braci Schaeffler, od 1946 roku zajmuje się wyrobem szerokiego zakresu komponentów na potrzeby przemysłu oraz motoryzacji. W początkowych latach działalności firma produkowała przede wszystkim łożyska toczne; innowacyjność oraz wysoka jakość tych produktów przyczyniła się do jej szybkiego rozwoju i sprawiła, że w 1952 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło współpracę z firmą Volkswagen, dostarczając łożyska do skrzyni biegów popularnego „Garbusa”. Kolejne unowocześnienia, opracowywane przez zespół badawczo-rozwojowy, przyspieszyły ekspansję firmy INA na rynkach międzynarodowych – na początku lat 70. przedsiębiorstwo zatrudniało już ponad 10000 pracowników w zakładach produkcyjnych oraz filiach we Francji, Brazylii i USA. W latach 80. do asortymentu firmy dołączyły komponenty układu rozrządu, zarówno z napędem łańcuchowym, jak i paskowym. Produkowane w zakładach INA elementy stosowane w układach rozrządu o zmiennej fazie wykorzystano na potrzeby pierwszego montażu w samochodach marki Porsche. Obecnie wyroby marki INA cieszą się zaufaniem klientów indywidualnych oraz wielu europejskich producentów samochodów za sprawą jakości, innowacyjności i niezawodności, którą zawdzięczają starannemu doborowi materiałów oraz drobiazgowym procedurom testów. W ofercie firmy znajdują się zarówno kompletne zestawy rozrządów, jak i poszczególne komponenty dla szerokiego zakresu silników.
|
|||
|
|||
AUDI A4 (8D2, B5)
|
|||
|