Honda Accord 2009 w automacie z najlepszym w tym modelu silnikiem 2.4 Benzyna + Gaz LPG.
Samochód w moich rękach od 8 lat, sprawny w 100%, można spokojnie dziś czy jutro jechać na Chorwację, czy gdzie kto lubi, bez obawy.
Auto przez 8 lat NIGDY nie odmówiło współpracy - dbałem o nią, jak mogłem, co było trzeba wymieniałem, regularnie co rok olej silnika i co drugi rok olej w skrzyni.
Silnik bez wycieków, zawieszenie bez stuków, skrzynia działa IDEALNIE, są dwa komplety kół.
Mechanikę Hondy ogarniam sam, zatem zgodnie z wytycznymi co 30 tysięcy km regulacja zaworów.
Na ten moment zgodnie z moją wiedzą i doświadczeniem stwierdzam, że od strony mechanicznej w samochodzie nie ma do zrobienia NIC! Tylko lać gaz i jeździć, spalanie w korkach po Krakowie to 15 litrów LPG, poza miastem 11-13 zależnie od prędkości - emerycka jazda 90-110 to 11 a potem już tylko więcej.
Auto w NAJWYŻSZEJ możliwej wtedy wersji wyposażenia. Wszystko w prądzie - krzesła kierownika i pasażera ( regulowane i grzane ), okna 4 sztuki ( wszystkie automatyczne ), lustra grzane i składane, klapa bagażnika sama się otwiera z pilota lub z kokpitu.
W kwestii komfortu jest nawigacja ( bezużyteczna, mapy 2015, potem honda nie aktualizowała ), jest kamera cofania z super widocznością na boki ( bardzo szeroki kąt ), czujniki z przodu i z tyłu.
Z rzeczy nieoczywistych - zestaw głośnomówiący bluetooth sterowany z kierownicy ( fabryczny ).
Sterowany z kierownicy TEMPOMAT AKTYWNY !!! - działa to tak, że auto ma radar, widzi samochód przed nami i jeśli prędkość owego auta jest niższa, to Accord sam zwalnia, potem, jak przeszkoda zniknie, sam przyspiesza do zadanej prędkości. Czyli wyskakując na autostradę Kraków - Wrocław ustawiamy tempomat na 150km/h i lecimy - samochód sam sobie dobierze właściwą prędkość zgodną z innymi z uczestnikami ruchu na dowolnym pasie.
Jest też asystent pasa ruchu - sam kontruje kierownicą, aby utrzymać się w pasie, po którym jedziemy.
CMBS ( system ograniczający skutki kolizji ) ostrzega o ryzyku kolizji lub - jeżeli jest za późno na ostrzeżenie - automatycznie rozpoczyna hamowanie - też jest.
Szyberdach otwierany w całości lub uchylany od tyłu, cudowne nagłośnienie ze zmieniarką CD i subwooferem w bagażniku ( w schowku obecne USB i AUX, można podpiąć pendrive lub bluetooth )
Samochód jak na swój przebieg całkiem przyzwoicie się trzyma wewnątrz - stan skór tak, że nie boli patrzenie na nie. Plastiki super, kierownica zrobiona od nowa w skórze.
Serdecznie polecam ten egzemplarz, bo 2.4 robi dużo lepszą robotę w dolnej partii obrotów niż 2.0 ( a wiadomo, że to jedyne słuszne silniki :) przy porównywalnym spalaniu.
Serdecznie zapraszam, oglądać / pojeździć / kupić można w Krakowie na Prądniku Czerwonym lub w Brzeziu ( obok Zabierzowa )
Na wszelkie pytania odpowiem przez formularz, mailem lub telefonicznie.