Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 31,89 zł
- SNIPER ELITE 5 SEASON PASS ONE XBOX ONE KOD PL
- 31,89 zł z dostawą
- 159,90 zł
- Expeditions: A MudRunner Game Xbox Series X / Xbox One NOWA PL + DLC
- 169,89 zł z dostawą
- 57,33 zł
- Xbox Game Pass Ultimate 1 miesiąc PL EU Live Play
- 57,33 zł z dostawą
- 9 osób kupiło
HITMAN XBOX ONE PL 2016 KOLEKCJONERSKA SEASON PASS (6014850745)
Sprzedający ELECTRONICDREAMS
poleca 99,60%
|
2439
Opis
Hitman Edycja Kolekcjonerska | ||
KONSOLA: XBOX ONE INSTRUKCJA I OKŁADKA: POLSKA/INNA WERSJA JĘZYKOWA GRY: POLSKA ZAWARTOŚĆ EDYCJI KOLEKCJONERSKIEJ:
DATA PREMIERY: 11.03.2016 (DATA MOŻE ULEC ZMIANIE) DATA REALIZACJI ZAMÓWIEŃ: 11.03.2016 (DATA MOŻE ULEC ZMIANIE)
Gra HITMAN będzie wydawana w epizodach - w pudełku znajduje się prolog oraz zadanie w Paryżu. Kolejny odcinek będzie wydany w kwietniu i udostępni zlecenie we Włoszech, zaś następny będzie miał premierę w maju i przeniesie Agenta 47 do Maroka. Edycja Kolekcjonerska zapewnia dostęp do wszystkich epizodów gry HITMAN. Hitman Począwszy od wydanej pod koniec 2000 roku pierwszej odsłony serii Hitman, tytułowy Agent 47 – w nienagannie skrojonym garniturze, z charakterystyczną łysiną i wytatuowanym z tyłu głowy kodem kreskowym, stał się jednym z najbardziej charakterystycznych bohaterów w branży gier wideo. Kolejne odsłony cyklu powracały średnio co dwa lata, za każdym razem wywołując spore emocje wśród graczy. Kiedy odpowiedzialne za cykl duńskie studio Io-Interactive postanowiło poświęcić się rozwijaniu całkiem nowej marki Kane & Lynch, na kolejną część przygód Agenta 47 musieliśmy jednak poczekać aż 4 lata. Podobny okres upłynął od czasu wydania Hitman: Rozgrzeszenie (ostatniej pełnoprawnej części cyklu) do momentu premiery Hitmana, zapowiedzianego oficjalnie podczas targów E3 2015. W odróżnieniu od poprzednich części serii, nowy Hitman na konsoli PlayStation 4 wykorzystuje dość nietypowy model biznesowy. W dniu premiery, twórcy udostępnili bowiem tylko jedną z planowanych sześciu sandboksowych lokacji, składających się na zaledwie niewielką część kampanii fabularnej gry. Pozostałe lokacje wraz z uzupełniającymi fabułę Hitmana misjami, ukazały się w kolejnych miesiącach w formie dodatków DLC. Podobnie jak we wszystkich poprzednich odsłonach serii Hitman, w grze wcielamy się ponownie w postać płatnego zabójcy o kryptonimie Agent 47. W związku z całkiem nową, otwartą (czy wręcz sandboksową) formułą rozgrywki, w grze nie znajdziemy tradycyjnej, sztywnej warstwy fabularnej, wymagającej działania w określony sposób i w ustalonej kolejności. Podczas rozgrywki protagonista odwiedzi sześć niezwykle rozległych lokacji, rozsianych po całym świecie, gdzie będzie realizował kolejne zlecenia, składające się na opowiedzianą w grze historię. Pierwsze skrzypce gra tu jednak każdorazowo minifabuła związana z konkrenym zleceniem, a wątek łączący poszczególne misje głównej kampanii został zepchnięty na margines. Pod względem rozgrywki, wydany na PlayStation 4 Hitman stanowi kolejny krok na drodze ewolucji serii, łącząc najlepsze rozwiązania jej poprzednich odsłon z mocno uwspółcześnioną mechaniką zabawy. Najważniejszym novum jest tutaj wprowadzenie otwartego świata, a konkretnie kilku rozległych lokacji, w których oprócz celu głównego na graczy czeka cała masa zadań pobocznych i dodatkowych aktywności. Dzięki takiemu rozwiązaniu, gra rozwija się całkowicie nieliniowo, oferując znacznie więcej elementów sandboksowych. Poszczególne misje stały się też bardziej rozbudowane i wyraźnie dłuższe, a ich wykonanie (wraz z wszystkimi celami pobocznymi) zająć może nawet kilka godzin zabawy. Naszym głównym zadaniem jest jednak tradycyjnie likwidacja określonych celów, a gra umożliwia wykonanie tego na wiele możliwych sposobów. Można wdać się w otwarty konflikt z otaczającymi nasz cel strażnikami, jednak najwyżej punktowane są tu znacznie bardziej subtelne metody działania, takie jak przedostanie się na miejsce akcji w przebraniu, przeprowadzanie ataków snajperskich, przekradanie się między strażnikami z pistoletem z tłumikiem i garotą, pozorowanie wypadków, stosowanie trucizn itd. Warto jednak podkreślić, że w przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii, nasz protagonista nie może zabrać na misję zbyt dużej liczby przedmiotów, co zmusza graczy do dokładnego przygotowania się do misji i zaplanowania kilku alternatywnych metod działania. Dodatkowo w grze zrezygnowano z niektórych znanych z poprzedniczki uproszczeń, a sztuczna inteligencja strażników została ulepszona, przez co znacznie częściej reagują oni na wszelkie nietypowe sytuacje w swoim bezpośrednim otoczeniu. Oprócz standardowego trybu kampanii, w którym realizujemy kolejne cele fabularne, wykonując zlecenia w kilku rozległych lokacjach na całym świecie, twórcy przygotowali też dodatkowy tryb rozgrywki o nazwie Contracts. System pojedynczych, sieciowych kontraktów, w których gracze rywalizują ze sobą o uzyskanie jak najwyższego wyniku punktowego, znany jest graczom chociażby z poprzedniej odsłony cyklu. W najnowszej części Hitmana przeszedł on jednak pewną ewolucję, a oprócz kolejnych kontraktów standardowych, udostępnianych graczom w ramach bezpłatnych aktualizacji, w grze pojawiły się także dwa całkiem nowe typy zleceń. Pierwszą grupę stanowią kontrakty, których wykonanie możliwe jest tylko przez określony czas, po czym znikają one bezpowrotnie z listy dostępnych zadań. Drugą nowością są zaś kontrakty, których nie powtórzymy w wypadku niepowodzenia, a jeśli nasza postać zginie podczas misji, nie będziemy mieli możliwości jej ponownego rozegrania. Każde zadanie głównej kampanii fabularnej posiada również szereg wyzwań, zachęcających gracza do ponownego wykonania zadania w zupełnie inny sposób. Pod względem technicznym, wydany na platformie PlayStation 4 Hitman wykorzystuje potencjał silnika Glacier 2, znanego z gry Hitman: Rozgrzeszenie. W związku z przesiadką serii na konsole ósmej generacji, został on jednak odpowiednio podrasowany, aby w pełni wykorzystać możliwości najnowszego sprzętu, a wynikiem tego stały się m.in. lepszej jakości tekstury i efekty wizualne, a także możliwość znacznie większej interakcji z elementami otoczenia. Warto też odnotować, że w oryginalnej wersji językowej gry, głosu Agentowi 47 użyczył ponownie David Bateson, związany z serią Io-Interactive od momentu jej powstania. ZDJĘCIE PRODUKTU POGLĄDOWE. !! UWAGA !! Bezpośrednio po zakupie prosimy o ustalenie formy płatności i wysyłki. Przy zakupie wystawiamy paragon. Możliwość wystawienia faktury vat.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów
|
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.