Oryginalna, odnowiona ( płyta główna jest oryginalna, pozostałe części są fabrycznie nowe ) wyposażona w najnowszy model ekranu IPS V5, zasilana akumulatorem, konsola GAME BOY ADVANCE SUPER MARIO BROS. Wyświetlacz fabrycznie zespolony z przednią ramką, osadzony w metalowej obudowie zapewnia idealne skalowanie obrazu ( cały obraz widoczny bez jakichkolwiek zniekształceń ). Przednia ramka ekranu wykonana z odpornego na zrysowania, szkła laminowanego. Całość tworzy nie tyko idealnie działający ale też bardzo wytrzymały moduł ekranowy.
Płyta główna została wyposazona w nowoczesny tranzystorowy wzmacniacz audio dzieki czemu dźwiek jest 250% głosniejszy. Dodatkowo wzmacniacz redukuje szumy, oraz inne zniekształcenia audio w efekcie wsztstkie tony słycać wyrażniej a jednocześnie jakość dżwięku jest o wiele lepsza.
Ekran LCD IPS V5:
- Rozdzielczość wyświetlacza 720x480 HD
- Dostępne 4 tryby obrazu: 1 zwykły + 3 tryby retro pikseli
- Wbudowane menu ustawień obrazu OSD .
- Regulowane podświetlenie ekranu - 15 poziomów jasności ( w standardowej wersji tej konsoli podświetlenie nie występuje ).
- 8 trybów kolorów.
- Bardzo dobre odwzorowanie kolorów.na poziomie 78%
- Szeroki kąt widzenia do 178 stopni.
- Funkcja włączania/wyłączania trybu FRM W przypadku nielicznych gier efekt obrazu będzie lepszy po włączeniu FRM. Dla większości gier, nie ma potrzeby włączania funkcjj FRM. Domyślnie FRM jest wyłączony.
Obsługuje wszystkie gry przeznaczone na konsole z serii Game Boy:
- Game Boy Advance, Game Boy Advance Sp, Game Boy Classic, Game Boy Pocket, Game Boy Color.
Dane techniczne:
Konsola GAME BOY ADVANCE SUPER MARIO BROS
- Model AGB-001
- Waga: 0,4 kg
- Rozmiar wraz z opakowaniem 22,5 x 17,5 x 8 cm
- Kolor: czerwony z fabrycznie nadrukowaną grafiką Super Mario Bros ( metoda druku maszynowego UV - wytrzymały, utwardzony nadruk )
Menu OSD:
Jednoczesne naciśnięcie przycisków Select + L+ R przez minimum 1 sekundę, a następnie zwolnienie ich, aktywuje Menu OSD.
Gdy menu OSD aktywne naciśnięcie przycisku Select spowoduje zmianę ustawienia do regulacji.
Po dokonaniu wyboru ustawienia naciśnięcie R zwiększy pożądany efekt ( w przypadku zmiany jasności ), lub zmieni efekt na inny ( w przypadku pozostałych opcji ). Naciśnięcie L zmniejsza lub zmienia efekty.
Jasność ekranu możesz zmieniać na 3 sposoby:
- Za pomocą menu OSD.
- Trzymanie wciśniętego przycisku Select i naciśnięcie R - zwiększy jasność. Naciskaj L przy wciśniętym przycisku Select- zmniejszy jasność ekranu. Dodatkowa opcja zmiany jasności przydaje się szczególnie w czasie gry w grę o zmiennej jasności obrazu.
- Jasność ekranu oraz tryb kolorów można również zmieniać za pomocą dczujników dotykowych umieszczonych:
- Pierwszy - za obudową nad ekranem. W środkowej części konsoli nieco z lewej strony. Dłuższe dotknięcie czujnika spowoduje zmianę trybu kolorów.
- Drugi - za obudową pod ekranem. Pod literą E napisu GAME BOY ADVANCE. Krótkie dotknięcie czujnika spowoduje zmianę jasności ekranu.
Umiejscowienie czujników sprawia, że podświetlenie bez trudu można regulować nawet w trwania rozgrywki (operowania innymi przyciskami).
Przywracanie ustawień fabrycznych ekranu:
Gdy kursor znajduje się na polu FRM wciśnięcie Select spowoduje wyświetlenie opcji przywracania ustawień fabrycznych ekranu. Aby przywrócić ustawienia wystarczy wcisnąć L lub R a następnie Select. Spowoduje to ponowną kalibrację wyświetlanego obrazu oraz zresetuje ustawienia Menu OSD. Wciśnięcie przycisku Select po pojawieniu się opcji resetu spowoduje powrót do Menu OSD z kursorem umieszczonym na pierwszym polu ustawień ( Brightness).
Tryb koloru:
W przypadku kiedy zajdzie potrzeba uwydatnienia niektórych elementów rozgrywki wystarczy dopasować odpowiedni tryb kolorów.
Efekt Retro Pixeli:
Chociaż w niektórych grach trudno go zauważyć bez powiększania obrazu. To nowość dzięki której obraz nabiera retro stylu. Do wyboru są 4 poziomy:
- Zwykły - brak uwydatnionych pikseli.
- Retro piksele jak w pierwszych ekranach konsoli GBA.
- Większe uwydatnienie.
- Maksymalne uwydatnienie 9 pikseli tworzy 1 większy.
Bateria Li-ion:
Wysokiej jakości litowo-jonowy fabryczne nowa bateria litowo-jonowa z funkcją szybkiego ładownia o pojemność 1800mAh ( jest to maksymalna pojemość dla ogniw tej wielkości ), wystarcza na około 12 godzin pracy konsoli
Po podpłaceniu do ładowarki konsoli do ładowarki zapali się czerwona dioda. Gdy konsola będzie naładowana zapali się również dioda zielona. Po odłączeniu od ładowarki diody zgasną. Czerwona dioda zapali się ponownie (tym razem przewód jest odłączony) kiedy akumulator będzie rozładowany w 90%.
Światło diody jest widoczne nawet wtedy kiedy klapka baterii jest zamknięta dlatego, aby sprawdzić stan naładowania, nie trzeba jej zdejmować.
Baterię można ładować za pomocą dowolnej ładowarki 5V ( standardowa ładowarka np. do smartfona ) oraz dowolnego przewodu ze złączem USB C.
Baterię można swobodnie wyjmować oraz wkładać Nie jest to jednak konieczne. Aby sprawdzić stan naładowania wystarczy zdjąć klapkę baterii.
Aby włożyć baterię należy umieścic lewą stronę baterii w gnieżdie baterii. Następnie docisnąć prawą stronę.Wyjmowanie baterii odbywa sie w odwrotny sposób. wyciącamy najpierw lewą apotem prawa stronę.
Oferta zawiera:
- Odnowiona konsola GAME BOY ADVANCE SUPER MARIO BROS z ekranem IPS V5 + Bateria Li-ion + Ładowarka wraz z przewodem USB C