Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 250,00 zł
- DAF OE 1927394 ZAWÓR STERUJĄCY PRZEKAŹNIKOWY[1927394]
- 259,99 zł z dostawą
- 1112,51 zł
- DAF OE 1927181 ZESTAW USZCZELEK DPF DAF
- 1119,50 zł z dostawą
- 1230,00 zł
- STOPIEŃ DOLNY DAF XD NOWY MODEL XG 2344602 E1980
- 1305 zł z dostawą
Sprzedający lesniewski-ship
poleca 100,00%
|
4
Opis
Więcej zdjęć poniżej strony
Przedmiotem sprzedaży jest zabytkowy Ford model T z 1927roku
W kwietniu 2016 roku sprowadzony z USA.
Samochód, jak na swoje prawie 90 lat jest w bardzo dobrym stanie technicznym.
Ford T – model samochodu osobowego o prostej konstrukcji, produkowanego przez Ford Motor Company w latach 1908–1927 w fabrykach Forda na całym świecie. Zastąpił on produkowany wcześniej Model S, a w 1927 roku sam zastąpiony został nowym Modelem A.
Model za sprawą przekładni planetarnej prowadził się w sposób oryginalny, lecz jednocześnie bardzo prosty. Posiadał trzy pedały, w tym środkowy nieco wysunięty w stronę kierowcy. Lewy odpowiadał za jazdę do przodu, środkowy za jazdę do tyłu a prawy uruchamiał hamulec zasadniczy.
Przed uruchomieniem należało zaciągnąć hamulec pomocniczy, co powodowało wciśnięcie lewego pedału do połowy z jednoczesnym wysprzęgleniem. Wciskając pedał do oporu, kierowca załączał pierwszy bieg a puszczając go zupełnie, drugi bieg. Szybkość regulowało się manetką przy kole kierownicy. Podczas jazdy do przodu, wciśnięcie środkowego pedału (jazda do tyłu) powodowało hamowanie pojazdu i dopiero po zatrzymaniu samochód kontynuował jazdę do tyłu. W drugą stronę sytuacja wyglądała analogicznie.
System ten sprawdzał się znakomicie, gdy auto się zakopało lub ugrzęzło. Wciskając na przemian pedały lewy i środkowy można było rozbujać auto i łatwo „wyjechać z opresji”. Ze względu na oryginalną obsługę, w przedwojennej Polsce do prowadzenia Forda T uprawniała osobna kategoria prawa jazdy
Samochód jest kompletny w 100%.
Ford jest idealnym egzemplarzem do odrestaurowania ze względu na jego zdrowy stan blacharki, ramy nośnej jak i kompletność wnętrza.
Ford w takim stanie został sprowadzony ze Stanów Zjednoczonych. Jest oryginalny w każdym calu i w Polsce nie był poddawany żadnym naprawom czy zabiegom mającym na celu poprawienia stanu auta.
Samochód posiada pełną dokumentacje.
Cło i akcyza są opłacone.
Faktura VAT - Marża
Zapraszam do oględzin auta jak i oceny na żywo w miejscowości Krze Duże niedaleko Radziejowic, 30km na południe od Warszawy.
W celu umówienia się na oględziny preferuje kontakt telefoniczny.
Telefon kontaktowy 600-931-100
600-931-100
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.