Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 40,69 zł
- Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
- 49,66 zł z dostawą
Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw (6589753860)
Sprzedający ebookpoint
poleca 99,30%
|
3207
Opis
Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw (Ebook) |
Autor: Radosław Kamysz |
Wydawca: Helion |
Rok wydania: 2015 |
Liczba stron (w wersji papierowej): 608 |
ISBN: 978-83-283-1132-9 |
tel.32 230 98 63 w. 121, 188
fax.32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Helion.pl Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Technologia Flash na dobre zagościła w świecie interaktywnych animacji i gier komputerowych 2D. Stała się również (obok HTML5) standardem prezentacji tego rodzaju treści na stronach WWW. Taki stan rzeczy to efekt połączenia samego Flasha z Actionscriptem, językiem programowania ułatwiającym sterowanie pracą aplikacji i reagowanie na działania podejmowane przez użytkownika. Jednak użytkownicy internetu oczekują obecnie czegoś więcej niż tylko zwykłe animacje i gry 2D — oczekują interaktywnych treści 3D, ponieważ coraz większe stają się możliwości odtwarzania tego typu materiałów. Do tej pory brakowało narzędzi do tworzenia takich aplikacji, a także technologii, które je wspomagały. Na szczęście z odsieczą przychodzi Flash, który śmiało wkracza w świat 3D, oferuje ciekawe biblioteki i nie ma przy tym praktycznie żadnej konkurencji.
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.
- Wybór, pobieranie i instalacja właściwej biblioteki 3D dla technologii Flash
- Podstawowe komponenty biblioteki Away3D i budowanie aplikacji za jej pomocą
- Używanie materiałów i korzystanie z różnych rodzajów świateł
- Tworzenie, importowanie i stosowanie modeli oraz animacji 3D w aplikacjach Flash
- Zapewnianie interakcji aplikacji z użytkownikiem i obsługa urządzeń wejściowych
- Definiowanie kamer z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby oraz ich używanie
- Obsługa dźwięku i elementów tekstowych
Interaktywne aplikacje 3D to przyszłość. Zacznij ją tworzyć już dziś!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.