Witam,
Wystawiam mojego Fiata Linea. W moich rękach od 2013r. zakupiłem go od pierwszego właściciela (mam fakturę z polskiego salonu) przy przebiegu ok 60 000, w ciagu tych 5 lat przejechałem nieco ponad 40 000 ( teraz licznik wskazuje ok 101 000). Do pracy mam ok 4 km, wiec rocznie robię samochodem ok 7-8 tys. Samochód garażowany w indywidualnym garażu. Wymiana oleju i filtrów oczywiście na czas i cały czas jeździ na Castrolu 5W40. Stan naprawdę bardzo dobry.
W ostatnim czasie wymienione:
* Koło dwumasowe + sprzegło (w 2017r. ok 95 000)
* Akumulator ( okolice stycznia 2017r.)
* Tarcze i klocki przód tył ( w okolicach 90 000)
* Alternator ( okolice 2015 r.)
* Sprężyny przód ( 2.2017)
* Poza tym normalne wymiany ekspolatacyjne
Blacha i historia samochodu:
1) Kupiony w polskim salonie
2) Ja odkupiłem go od pierwszego właściciela przy przebiegu ok 60 000 w 2013r. Wymieniłem rozrząd od razu po zakupie.
3) Przy zakupie wiedziałem, że na przednim nadkolu ma ok 200um ponieważ w ASO robili przelakierkę pierwszego właściciela. (sa papiery z ASO)
4) pierwszy właściciel miał problemy z gałką zmiany biegów, i nie chciał czekać dlatego wmontowalu mu gałkę od Linei z 1.3 M-J. (sa papiery z ASO)
5) Z blacharskich spraw co robiłem :
- Polerka samochodu (miał ślad po naklejce poprzedniego właściciela - teraz nie ma po tym śladu)
- miałem odprysk po jakimś kamieniu na tylnym nadkolu - zrobione (mam zdjęcia przed)
- W ASO likwidowałem szkodę z AC gdy podczas jazdy podniosła się maska (przez niedotrzaśnięcie). Wymieniono całą maskę,szybę, zamek, spryskiwacze oraz przelakierowano. Mam zdjęcia z wydarzenia.
6) Jutro wpiszę wartości miernika lakieru dla poszczególnych stref samochodu.
Na wyposażeniu:
To chyba wersja maksymalna, bez skór i czujników parkowania:
1) Klimatronic
2) System blue and me - Bletooth dla telefonu (nawet czyta smsy) + wyście na USB stick
3) Jasna tapicerka
4) Podłokietnik przód + tył
5) Regulowany odcinek lędźwiowy kierowcy
6) Elek. szyby + lusterka
7) Multimedialna kierownica
8) Zawieszenie Europa - podobno wzmocnione, na polskie drogi :)
9) Dwa zestawy kół, 16" alu + opony lato , 15" stal + opony zima.
Pomiary karoserii:
Strona lewa:
a) maska 120-130um
b) nadkole 160-190
c) drzwi 180-230 (przy nadkolu)
d) drzwi tyl 130-160 (przy drzwiach przednich)
e) tylne nadkole 160 nad kołem
f) bagażnik 150
Strona prawa:
g) nadkole tył 170 (przy lampie)
h) tylne drzwi 160
i) przednie drzwi 250 przy nadkolu
j) przednie nadkole 390
k) dach 130
Silnik - 1.4 T-Jet , uznawany za jednen z najbardziej niezawodnych silników turbodoładowanych (TSI się nie umywają :)) 120 KM pozowala się rozpedzić do racjonlanych prędkości w racjonalnym czasie :) Turbina dbana, z odczekiwaniem przy gaszeniu i oszedzaniem przy rozruchu.
Ogólnie z samochodem nie miałem przez te 5 lat problemów, odmówił współpracy tylko 2x, raz wymiana alternatora i dwa wymiana dwumasy. Reszta bezawaryjnie.
Auto jak na swój wiek naprawdę zadbane, jedyne co zdradza przebieg lat to schodząca z kierownicy powłoka ochronna.
Auto starałem się opisać jak najdokładniej. Jeżeli są pytania to zapraszam!
Oferta oczywiście od osoby prywatnej.
Zapraszam. Można pisać i dzwonić, jeżeli nie odbieram oddzwonię lub odpiszę.
Pozdrawiam!
Mariusz
tel. 667029247