TYLKO U NAS DOSTAWA ZŁOŻONYCH CROSSÓW NA TERENIE CAŁEJ POLSKI W CENIE OD 50 DO 300 ZŁ !!!
Poniżej krótka charakterystyka pit bika MRF Supermoto 140 SM w cenie 6499 zł oraz MRF Supermoto 160 SM-R w cenie 7999.
Wysyłka w kartonie - pojazd do samodzielnego montażu - 200 zł cały kraj !!!
Zapraszamy do zakupów stacjonarnie, ponieważ mamy bardzo duży wybór różnych modeli - jesteśmy elastyczni godzinowo a jeśli zajdzie potrzeba nawet w niedzielę.
Sprzedajemy za gotówkę jak również mamy raty na telefon.
Na miejscu posiadamy 20 różnych modeli quadów z dziesięciu różnych fabryk jak również 20 modeli crossów, gwarantuję, że każdy wybierze coś dla siebie.
Zgodnie z nowymi zasadami allegro, nie można wystawić aukcji z możliwością zakupu KUP TERAZ. Wszystkie zatem zamówienia proszę kierować pod nr tel. 512391040 lub 500240385.
Telefony odbieramy przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 09.00 do 19.00.
140 SM to specjalna wersja Pit Bike’a stworzona do ścigania się na torach asfaltowych marki MRF.
Marka MRF płynnie się rozwija, wprowadza na rynek coraz więcej modeli swoich motocykli, biorąc pod uwagę potrzeby klientów. W związku z coraz większą popularnością Supermoto wśród zawodników, firma wyszła z idealną propozycją dla pasjonatów tej dyscypliny – MRF 140 SM. Dzięki specyfikacji tego modelu, będziesz mógł bez żadnych przeróbek zacząć startować na przykład w Pucharze Polski PitBike SM!
Motocykl napędza silnik o pojemności 140 cm³ i mocy 13 koni mechanicznych, co w połączeniu z niską masą motocykla czyni go bardzo szybkim. Silnik chłodzony jest powietrzem, wyposażony jest też w chłodnicę oleju wykonaną w technologii CNC, gwarantującej najwyższą dokładność wykonania elementu. Aby zwiększyć moc, w silniku został zastosowany tuningowy wałek rozrządu oraz outer rotor kit (6 cewkowy stator z lekkim magnetem, który sprawia, że motocykl bardzo szybko wkręca się na wysokie obroty).
Podczas jazdy na asfalcie, bardzo ważne jest dobre zawieszenie. Motocykl został więc wyposażony w dość sztywne amortyzatory, aby ugięcie podczas agresywnego hamowania nie było zbyt duże. Dodatkowo zarówno przednie, jak i tylne zawieszenie posiada możliwość regulacji, aby każdy zawodnik mógł dopasować motocykl bezpośrednio pod swoje potrzeby.
Hydrauliczno-tarczowy układ hamulcowy gwarantuje bardzo wysoką skuteczność hamowania. Wyposażony został w większe tarcze hamulcowe, posiadające otwory, dzięki którym lepiej odprowadzana jest z nich wysoka temperatura powstająca podczas hamowania. Dzięki zwiększonej powierzchni hamującej, hamowanie jest sprawne, skuteczne oraz przede wszystkim bezpieczne.
Abyś mógł czerpać jeszcze więcej przyjemności z jazdy, w motocyklu zostały zmienione kąty ramy, co pomaga utrzymać prawidłową pozycję. Został też wyposażony w krótki rolgaz, dzięki któremu po wyjściu z zakrętu szybciej będziesz mógł otworzyć gaz, zyskując w wyścigu cenne sekundy.
W tej specyfikacji zastosowano silnik ZS 155 cm z głowicą KLX, który ma nieco dłuższe przełożenia skrzyni biegów.
SPECYFIKACJA:
- silnik MRF 155 cm3 moc ok. 15 KM (głowica KLX)
- zainstalowane lekkie magneto
- gaźnik Mikuni 25 mm ( filtr powietrza 38 mm )
- duża wydajna chłodnica oleju + przewody w metalowym oplocie
- zawieszenie przednie regulowane
- zawieszenie tylne - firmowy amortyzator DNM z regulacją ze zbiorniczkiem
- wzmocnione tarcze hamulcowe (180 mm tył i 210 mm przód)
- większe i mocniejsze cylinderki hamulcowe (tył duży 1-tłoczkowy; przód 2-tłoczkowy)
- mocny aluminiowy wahacz tylni A-style
- owalny aluminiowy tłumik z DB-klierem
- kierownica FATBAR
- aluminiowa anodowana dźwignia zmiany biegów wykonana w technologii CNC
- aluminiowy anodowany korek wlewu paliwa wykonany w technologii CNC
- mocne klamki kute
- ośki kół oraz podnóżki zabezpieczone protektorami
- wyłącznik zapłonu - kill button
W komplecie stojak pod tylne koło.
W przypadku zakupu crossa złożonego otrzymujecie Państwo pojazd uruchomiony, wyregulowany, odpalony po przeglądzie zerowym, zalany olejem, koszt usługi dodatkowe 200 zł.