C++ Dla programistów gier
Michael J. Dickheiser
- Rok wydania: 2007
- Rodzaj okładki: Miękka
- Autor: Michael J. Dickheiser
- Stan: Używana
- ISBN: 9788324609673
- Wymiar: 16cm x 23cm
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 477
- Waga: 0.5 kg
- Indeks: -
- TIN: T01956386
"C++ dla programistów gier. Wydanie II" to przewodnik po języku C++ opisujący go z punktu widzenia programowania specyficznych aplikacji, jakimi są gry. Książka przedstawia najefektywniejsze techniki C++ i metody rozwiązywania problemów, przed którymi stają programiści gier. Czytając ją, dowiesz się, jak zarządzać pamięcią i stosować wzorce projektowe oraz STL. Poznasz możliwości wykorzystania języków skryptowych do usprawnienia procesu tworzenia gry komputerowej. Każde z rozwiązań opatrzone jest przykładem, dzięki czemu łatwo będzie Ci zaimplementować je w swoich pracach. Podstawy języka C++ Korzystanie z szablonów Obsługa wyjątków Zarządzanie pamięcią Poprawa wydajności aplikacji Wzorce projektowe Biblioteka STL Stosowanie języków skryptowych Zarządzanie obiektami Serializacja Dołącz do elitarnej grupy programistów gier komputerowych.
Uwagi
Oprawa zarysowana, zabrudzona, zakurzona. Brzegi stron zabrudzone, zakurzone, lekko pożółkłe. Strony pofalowane.